Ichabod skrev:1. Ang. Firefox/IE
IE är drygt som ett fan att programmera till, dock så HAR jag gjort det. Och jag har gjort flera kodade specialfall i forumet för att hantera IE-problem.
Ichabod skrev:2. Ang. Nya Inlägg
Det har med buggar i sessions-systemet att göra. Listan kan bugga ur när man loggar in och ut. Det kommer lösas senare.
NiklasB skrev:Ok. Märkte att "Visa aktiva trådar" gav i stort sett samma resultat som jag ville att "Visa nya inlägg" skulle ge, så jag är nöjd iaf.
Ichabod skrev:Jag håller dock med både Ilg och Wyrmer om att det ska funka i de flesta browsers, oavsett vad jag personligen tycker om dem, det gör det också.
Abdul Alhazred skrev:men föredrar IE eftersom detta irriterar Linuxfolk.
wyrmer skrev:Ichabod skrev:Jag håller dock med både Ilg och Wyrmer om att det ska funka i de flesta browsers, oavsett vad jag personligen tycker om dem, det gör det också.
Trevligt att du håller med mig. Jag vet dock inte exakt vad du håller med mig om, då jag inte skrivit någonting om saken här i tråden. Det verkar dock som om du håller med mig om en sak jag iofs tycker men inte uttryckt, det blir så förvirrande när du kommenterar mina inlägg innan de har gjorts.
Abdul Alhazred skrev:mitt inlägg var ingen kritik mot Ichabod utan mer en bessewisseranmärkning på att han skrivit att IE inte var anpassat efter vårt forum. Om jag har svårt att tro att folket i Redmond tänker på dmfonline när det tar farm specar för IE. Jag kör IE, FX och Opera men föredrar IE eftersom detta irriterar Linuxfolk.
Godeye skrev:Abdul Alhazred skrev:men föredrar IE eftersom detta irriterar Linuxfolk.
Min förebild i provokationens ädla konst....
bladerunner_35 skrev:Igår kväll skrev jag en fin post med roliga bilder och det verkar inte bättre än att den åts upp av forumet. Det kan vara så att jag bara var trött och tryckte på fel knapp men jag är ändå ganska säker på att jag faktiskt postade den.
Ichabod skrev:bladerunner_35 skrev:Igår kväll skrev jag en fin post med roliga bilder och det verkar inte bättre än att den åts upp av forumet. Det kan vara så att jag bara var trött och tryckte på fel knapp men jag är ändå ganska säker på att jag faktiskt postade den.
Den har inte blivit deletade iallafall. Det ända jag kan se är att den inte blivit postad ordentligt. Du råkade inte trycka på förhandskgranska bara?
bladerunner_35 skrev:Ichabod skrev:bladerunner_35 skrev:Igår kväll skrev jag en fin post med roliga bilder och det verkar inte bättre än att den åts upp av forumet. Det kan vara så att jag bara var trött och tryckte på fel knapp men jag är ändå ganska säker på att jag faktiskt postade den.
Den har inte blivit deletade iallafall. Det ända jag kan se är att den inte blivit postad ordentligt. Du råkade inte trycka på förhandskgranska bara?
Det var Rick Roll som gjorde det! Ok, men då vet jag i alla fall (varför ha teknik när man inte kan skylla på den)....Tack Ichy.
Återgå till Tips till dmfonline.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst