[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4284: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4286: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4287: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4288: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
DMF Online • Visa tråd - Slappmidsommar

Slappmidsommar

För de som vill ha roligt, i eller utanför föreningen.

Slappmidsommar

Inläggav ArneB » mån 15 jun 2009, 15:54

Jag och en väninnan hade tänkt supa och äta skräp i ensamhet på midsommar, men om någon annan tycker chips och spriti en lägenhet lockar mer än midsommartjafs så är ni välkomna hem till mig på fredag vid åttatiden eller så.
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
Användarvisningsbild
ArneB
Auxilia - Tvångsrekryterad

Namn:

Re: Slappmidsommar

Inläggav mawno » tis 16 jun 2009, 18:08

Låter najs, var bor du?
Sweet Krishna, shake that rupee maker!
Användarvisningsbild
mawno

Namn:

Inläggav Ironjens » tis 16 jun 2009, 23:25

Attans, jag som ska slåss med barn hela helgen :(
Orks - putting the laughter into manslaughter

När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
Ironjens
Tribunus laticlavius - Ung general
Tribunus laticlavius - Ung general

Namn:

Inläggav ArneB » ons 17 jun 2009, 17:10

Jag bor på vårvädersvägen 6A, känt som socionomhuset eller "längst ut på klostergården".
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
Användarvisningsbild
ArneB

Namn:

Återgå till Festfixeri