[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4284: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4286: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4287: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4288: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
DMF Online • Visa tråd - Old-school dungeon crawl (GURPS) letar efter spelare

Old-school dungeon crawl (GURPS) letar efter spelare

Allting som har med gammalt hederligt pappersrollspel att göra. Här listas också trådar för privata spelgrupper.

Old-school dungeon crawl (GURPS) letar efter spelare

Inläggav deusvult » ons 08 okt 2014, 23:15

Hej, jag hängde på DMF för några år sedan och träffade ett par trevliga killar som bildade en rollspelsgrupp men nu börjar examen och arbetstillfällen skingra oss över landet. Jag är dock kvar här och letar efter nya spelare att spela med. Jag har tänkt spelleda en modifierad GURPS kampanj i "old-school" fantasy stil med en gigantisk grotta att göra expeditioner i, plundra skatter från och besegra monster i.

Fokus ligger mer på äventyr och att klara spännande utmaningar än att utveckla komplexa teman och dyl. Rollspelandet kommer ske i lund och man behöver inga böcker eller förkunskaper (Att ha tidigare spelat D&D eller Pathfinder är ett plus då det är liknande stuk). Det skulle vara en gång per vecka eller varannan vecka på helgen. Skicka mig ett pm eller svara här om ni skulle vara intresserade av att prova på. Jag har minst en fd DMF medlem med redan.
Användarvisningsbild
deusvult
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad

Namn:

Återgå till Rollspel