[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4284: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4286: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4287: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4288: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
DMF Online • Visa tråd - Skänkes: gamla GW-böcker

Skänkes: gamla GW-böcker

Forum för att köpa och sälja prylar. Föreningen ansvarar inte för köp gjorda här, utan tillhandahåller bara en förmedlingstjänst.

Skänkes: gamla GW-böcker

Inläggav lilljonas » fre 01 jan 2010, 20:28

Jag skall sent omsider byta ut studentlägenheten till en normal bostad och tänkte göra mig av med mög. Först ut lite gamla armeböcker och codexar som folk kan paxa innan jag slänger ut dem. Någon nostalgiker där ute?

2nd edition Codex Eldar
2nd edition Codex Space Wolves
3rd (tror jag, 1999 i alla fall) edition Codex Orks
3rd (tror jag, 1999) edition Codex Imperial Guard
6th (tror jag, 2000) Warhammer Armies: Orcs & Goblins
4th ed Warhammer Armies: Chaos Dwarfs (paxad)
'Eavy Metal Warhammer Armies Painting Guide (1994, så TOKMYCKET RÖTT!)(paxad)
3rd edition 40K rulebook
Codex Armageddon (paxad)

Clanbook: Followers of Set låg i samma låda så den ger jag också bort.
Användarvisningsbild
lilljonas
Auxilia - Tvångsrekryterad

Namn:

Re: Skänkes: gamla GW-böcker

Inläggav Naymari » sön 17 jan 2010, 20:25

skulle man kunna få paxa alla 40k codexar?:)
Naymari

Inläggav lilljonas » sön 17 jan 2010, 23:53

Visst, men Armageddon-codexen är redan bortgift. Resten ger jag gärna bort, jag kan lämna dem i lokalen nästa gång jag är förbi.
Användarvisningsbild
lilljonas

Namn:

Inläggav Naymari » tis 19 jan 2010, 12:27

great:) jag kommer till lokalen på måndag senast.
Naymari

Återgå till Marknadsplats