[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4284: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4286: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4287: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4288: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
DMF Online • Visa tråd - Munchkin 2013-10-08

Munchkin 2013-10-08

Sällskapsspel, strategispel och andra brädspel. Här finns också möjlighet att starta grupper för specifika spel.

Munchkin 2013-10-08

Inläggav Rekreativc » sön 06 okt 2013, 10:14

jeronimooo and I are hoping to play a game of Munchkin on Tuesday night at 19:00. Would anyone care to join us?
Jag vill förbättra min svenska. Om du tänka min post kunde vara bättre, snälla PM mig. Tack!
Användarvisningsbild
Rekreativc
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad

Namn:

Återgå till Brädspel