[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4284: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4286: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4287: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4288: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3493)
DMF Online • Visa tråd - John Adams

John Adams

Huvudtråd för de filmer och tvserier som ses i föreningens biosalong, men också filmsnack i övrigt.

John Adams

Inläggav Qvistus » fre 20 nov 2009, 12:43

Måste bara rekommendera denna serie om amerikanska frihetskriget som för tillfället går på SVT. (Finns på SVT play).
I min mening mycket välspelade HBO produktion. Lite patriotisk kanske...
Användarvisningsbild
Qvistus
Auxilia - Tvångsrekryterad

Namn:

Re: John Adams

Inläggav steeledragon » fre 20 nov 2009, 14:20

Jag tycker den verkar mycket bra och det är flera på jobbet som rekommenderat den också.

Om man gillar att läsa så kan jag rekommendera 1776 av David McCullough på samma tema.

Fredrik.
Användarvisningsbild
steeledragon

Namn:

Återgå till Film / Serier