För ett par år sedan hade jag och några andra dmfare en vana att gå och sätta oss på en pub en kväll i veckan, snacka lite skit och dricka några öl i trevligt samkväm. Jag funderar nu på att starta upp något liknande igen. Några förslag på vettiga pubar som man kan frekventera i Lund under veckodagarna?
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
Vildandspuben är fan i mig en lysande idé. Mycket trevligt stället med stort sortiment på öl. Varning bör dock utfärdas för biljard bordet där nere. Såvida man inte gillar en stor dos frustration så ska man undvika det.
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
Så då kanske vi ska föreslå att vi alla ska gå med i MUF och börja sitta där och dricka bara för att slippa kommunisterna?
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
Hade ju nästan varit värt det i så fall. Även om man hade tvingats stå ut med MUF:arna..=)
Vildandspuben är lätt bästa alternativet. Där finns najs öl och gott om plats. Tyvärr ingen Guinness Dessutom har de en dart-tavla för alla som eventuellt vill börja idrotta lite för att komma iform till "virtual beach 2008".
Maestro of the lol-orgel. . Den inre röven. /Poesi by Ilg
Vad jag vill minnas är Raurakel ett alldeles förträffligt trevligt ställe, har visserligen inte varit där sedan jag och några kompisar blev portade i slutet av gymnasiet (~02/03)
guildmaster skrev:Känns som jag missade pilotavsnittet i denna TV-serie. Men jag gillar retard-gubbarna.