Goddagens

Här kan du posta om du är Icke-Betalande medlem och om du har några frågor eller bara vill hälsa.
Användarens profilbild
Herr Gul
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 08 mar 2008, 14:52
Namn: Henrik Torstensson
Ort: Lund

Goddagens

Inlägg av Herr Gul »

Hejsan, som blivande ny moron tänkte jag passa på att få in foten i Blood Bowl-ligan innan den sätter igång.
Jag hade äntligen tänkt passa på efter tentorna att masa mig ner till lokalen men, gråt och tandagnisslan, den var stängd.
Hursomhelst så undrar jag om det finns något Blood Bowl-lag man kan låna. ( Eller egentligen vilken sorts lag som helst egentligen, att leka med små gubbar till andra spel är aldrig fel det heller. )

Ehh, just det. Hej på er allesammans. (Smiley)
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1196
Blev medlem: lör 31 mar 2007, 12:08
Namn: Björn Söderström
Ort: Landskrona
Kontakt:

Re: Goddagens

Inlägg av bladerunner_35 »

Hej! Välkommen in (efter renoveringen). Ett utmärkt tillfälle att lära känna lite folk är att droppa in under helgen den 15-16 då det kommer att målas om i lokalen, all hjälp välkomnas. Jag har förövrigt Blood Bowl lag du kan låna (Dark elves och High elves har jag för mig det var), men de inte målade och jag kommer kräva tillbaka dem efter ligan så det kanske känns lite tråkigt att måla upp dem.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Användarens profilbild
Skarpskytten
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4074
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 21:58
Namn: Magnus Olofsson
Ort: Jagent

Re: Goddagens

Inlägg av Skarpskytten »

Det finns lite olika BloodBowl planer. Det kommer att hållas en eller två cuper de närmsta månaderna (jag och Sadjev ska köra en, Herr B en - om vi nu inte slår oss samman).

Senare i vår kommer jag och Sadjev att dra igång en BloodBowl liga. Jag kommer att posta på forumet när det börjar bli dags att anmäla sig till deltagande i denna.

Och jag behöver jobbar till ommålning till helgen. :wink:
"Ingens träl, ingens tyran"

"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
Användarens profilbild
Herr Gul
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 08 mar 2008, 14:52
Namn: Henrik Torstensson
Ort: Lund

Re: Goddagens

Inlägg av Herr Gul »

Attsingen kattsingen, då kan jag inte komma. Har tänkt utnyttja minilovet som kommer till att åka hem till kära Kalmar.
Är det förresten aktivitet i lokalen andra dagar än onsdagar? Jag tränar nämligen kendo från 20-21:30 på onsdagar så det blir lite knapert med tid att spela något längre parti än t.ex. trerundors restricted rock paper scissors.
(Och varför satte Evermoore igång utan mig...)
Användarens profilbild
Skarpskytten
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4074
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 21:58
Namn: Magnus Olofsson
Ort: Jagent

Re: Goddagens

Inlägg av Skarpskytten »

Herr Gul skrev: Är det förresten aktivitet i lokalen andra dagar än onsdagar?
Tanken är att det ska startas GW-, film- och brädspelskvällar inom en snar framtid.
"Ingens träl, ingens tyran"

"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
Skriv svar