Jag är i ett skriande behov av 6 plasma guns. Jag känner till battlewagon bitz men det är saftigt dyrt där. Är det någon som har några bra tips om hur jag bäst kan skaffa enstaka plasma guns?
Är det någon som har några över så är jag givet intresserad av att byta/köpa dem.
EDIT: Jag behöver även Power fists.
Plasma guns?
- bladerunner_35
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Björn Söderström
- Kontakt:
Plasma guns?
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
Re: Plasma guns?
Plasma pistols från Assault marines brukar vara ganska vanliga och därmed även billiga på BWbits.com
Annars kan man kanske få/byta/låna dem av andra.
Detta förutsätter iofs att man kan bygga om dem till gevär, men det bör inte vara alltför svårt.
Annars kan man kanske få/byta/låna dem av andra.
Detta förutsätter iofs att man kan bygga om dem till gevär, men det bör inte vara alltför svårt.
våga fråga?
- Sadjev
- Namn: Axel Fagerstedt
plasma pistol + bolter + green stuff borde vara hyfsat lätt ?
jag kan ha lite plasma guns, kollar när jag kommer hem från pokern.
jag kan ha lite plasma guns, kollar när jag kommer hem från pokern.
Spamming my way towards "Studerande bugbear"! Eller vad nu nästa steg är...
- bladerunner_35
- Kontakt:
Jag har faktiskt funderat på det men plasmapistolerna är lite för små så än så länge har jag inte kommit på någon lösning som inte kräver en väldig massa greenstuff.
Jag hittade en bra site med rimliga priser ( http://bitsandkits.co.uk/ ) och jag kommer förmodligen beställa därifrån efter att ha hört runt här i närheten först.
Jag hittade en bra site med rimliga priser ( http://bitsandkits.co.uk/ ) och jag kommer förmodligen beställa därifrån efter att ha hört runt här i närheten först.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."
- Jocke Rapp
- Namn: Jocke Rapp
- Kontakt:
Jag har nog både plasma guns och powerfists. Är det främst lojalistmarines eller chaos du vill ha till?
- bladerunner_35
- Kontakt:
Spelar ingen roll, kommer nurglifiera dem i vilket fall.Jocke Rapp skrev:Jag har nog både plasma guns och powerfists. Är det främst lojalistmarines eller chaos du vill ha till?