Vill du fira mitt ingående av äktenskap?

Här kan alla snacka om vad som helst som faller er in.
Användarens profilbild
Stenkar
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 13
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 17:52
Namn: Andreas Karlgren
Ort: Lund

Vill du fira mitt ingående av äktenskap?

Inlägg av Stenkar »

Hejsan moroniska bröder.

Jag har tänkt gifta mig i sommar och därför vill jag bjuda in de närmast sörjande till att fira adjö till mitt ungkarlsliv.

Festligheterna är indelade i två etapper.


1. Fredagen den 16 maj 2008

Vi håller fest med möjlighet till grillning hos min fästmö Kestin på Studentlyckan F följt av utgång för de som vill. Vi kör igång lagom efter jobbet, dvs. klockan 18.00. Ni behöver inte anmäla er men tar med er vad som önskas grillas och vad som önskas drickas.

2. Söndagen den 18 maj 2008

Vi håller lysningsgudstjänst med lysningsmottagning i Sankt markus församling (IOGT:s lokaler på Bantorget 5 i Lund) klockan 11. Detta är en traditionell gudstjänst där det tillkännages att medlemmar av församlingen tänker gifta sig. Därefter bjuder mina föräldrar på mottagning med mat, kaffe och tårta.

Närvaro kräver anmälan innan denna helg och fordrar att du kan uppbringa det mått av allvar som tillställningen kräver.

Du kan anmäla dig genom att maila till karlgren@mail.com eller ringa 0708-324216.

Jag hoppas att du/ni vill komma och ge mig ett fint minne genom att förgylla min helg.

/mvh Andreas Karlgren
Pax moronicum et imperium moronicum monumentum est aere perennius.
Tiger

Re: Vill du fira mitt ingående av äktenskap?

Inlägg av Tiger »

frivillig diskjockey, billig och bra som attan när det väl kommer till allt dansandet :D
Skriv svar