Nu när detta är ens första inlägg, så ska man slå stort och utmana godeye på en
barbarbrottartävling han dränkt i virgin olivoil och jag i gammal frityrolja... mmmmm, nice
Musiken är också viktig på en sådan fest, vad sägs om att kompilera en liten musiklista, á la barbar, med gamla godingar som: Post Mortem, Crypts of Eternity, Kill Again, Torture Tactics, No Remorse, Trail of Tears, Snakes of Christ och kanske lite stämningslåtar som The Torture Never Stops? Låttitlarna är naturligtvis viktiga och alla hårdrockslåtar som börjar på Necro- är naturligtvis direktkvalificerade för en barbarfest!
Nu när detta är ens första inlägg, så ska man slå stort och utmana godeye på en
barbarbrottartävling han dränkt i virgin olivoil och jag i gammal frityrolja... mmmmm, nice
Jag är en snabb djäkel, och jag tror att denna tävling blir en run-over... dvs. en tävling där jag springer för livet för att undkomma Fat´n Horny...
Herr B skrev:Framför allt måste vi visa Holy Diver på storbild, där snackar vi om en bra musikvideo.
Ingen dum idé. I videon finns en del klädtips som inte ens Ebba von Sydow skulle kunna förmedla! Ronnie James Dio förkroppsligar D-musikvideosen, han ser ut som en uteliggare som fått klädtips av Niklas J. ! Faan vad cool video...