Rollspel?

Här postar man om man vill anordna någon aktivitet på eller utanför lokalen, och söker deltagare.
Hornemark

Rollspel?

Inlägg av Hornemark »

Är det någon på lokalen som ska spela ikväll hoppar jag gärna in om jag får... Ska kicka igång min WFRP-kampanj i veckan också... om det finns spelare och spelrum... Vilka dagar passar folk? OBS blir bara intensivt spel under 4 veckor, och sedan något mer oregelbundet...
Hornemark

Re: Rollspel?

Inlägg av Hornemark »

Skam den som ger sig. Kommer ner idag också...
Användarens profilbild
bob0
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Tobias Ljungström

Inlägg av bob0 »

om du kommer ner på fredag så får du gärna vara med och spela lite pendragon...
"Well I woke up Sunday morning, With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert."
Hornemark

Inlägg av Hornemark »

Låter kul. När?
Användarens profilbild
bob0
Namn: Tobias Ljungström

Inlägg av bob0 »

mellan 17-18 så vi har tid att göra en karaktär, vi brukar sikta på att börja vid 18.00.
"Well I woke up Sunday morning, With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert."
Användarens profilbild
Herr B
Namn: Pär Birgander

Inlägg av Herr B »

Dvs Holm kommer 19:00, sen ska vi äta, snacka skit, komma ihåg vad som hände sist och sen spela vid 20:00 tiden ;)
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
Skriv svar