Pew Pew på er!

Här kan du posta om du är Icke-Betalande medlem och om du har några frågor eller bara vill hälsa.
Användarens profilbild
Nilsson
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 2
Blev medlem: tis 12 aug 2008, 23:41
Namn: Ola Nilsson

Pew Pew på er!

Inlägg av Nilsson »

Är en 40k spelare (Imperial Guard, vad annars? ;) ) med en hjärna som tänker lite väl mycket ang. om det går bra att titta in en måndag (med en polare, i min ålder, vilket är 18) vid 18.00 vid er 40k-Stuff.

Sen lite ang. min Warhammer-history är väl att jag har spelat 40k typ i 3 månader eller ngt sånt. Känner mig helt jävla dålig ^_^ men spelade mitt första riktiga "spel" här om dagen mot en Tyranid armée (Har Imperial Guard, Cadia skall bäställa hem lite Krieg eller Mordian kanske skaffar Vallhallan (stavning?)istället, min "armée" ligger dock just nu ca. 700p.) brukar hålla till på SPEL (Djärknegatan, bor för övrigt här nere i den bästa staden på våran jord) i Malmö på Onsdagarna för att ja, finns ju fler där som syslar med 40k (Warhammer generelt) än med folket som jag brukar umgås med. Så är sugen på att utvidga min "Spel-krets" eller vad man skall kalla det!? :? Så undrar om man kunde titta upp där borta (inom snar framtid) och sätt vad ni syslar med så jag inte blir indragen i en Nergul kult eller något om jag kommer dit oanmäld. :wink:

Andra spel jag spelar, eller har spelat är Eon (Stavning?) Neo Tech 2, lite Fantasy dock inga "slag" där bara samlat.

Men annars så går jag IT linjen (vilket för övrigt är VÄLDIGT tråkigt hoppas på en bättring detta året), tredje året på skall till lumpen på P7 2010, och är ett "MFF fan" (och enligt vissa; en fanatiker; men men det kan de tycka, dom förstårs sig inte på oss fans endå ^_^ ).

Ja.. vet inte mycket mer vad jag kan skriva för att få detta att låta som att jag inte här helt väck så för att ni inte skall tro det så tror jag slutar skriva här, så..

Untill Next Time

Ps.Säg till om ni inte hittar frågan i denna.. mer än konstiga ..posten. Ds.
Användarens profilbild
Elrik
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4743
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 11:30
Namn: Erik Lindholm
Ort: Banjoland

Re: Pew Pew på er!

Inlägg av Elrik »

Hejhej
Du och dina kompisar är välkomna ner till oss. I regel spelar de flesta lite större arméer än 700p, men det finns alltid GW-bord uppställda så det är bara att sätta igång och kriga.
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
Användarens profilbild
Nilsson
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 2
Blev medlem: tis 12 aug 2008, 23:41
Namn: Ola Nilsson

Re: Pew Pew på er!

Inlägg av Nilsson »

Tackar, tackar. Spelar inte dirket större slag -än- vill bygga upp en themead armée innan jag börjar ge mig ut på de fälten :wink: har lite Cadian Snipers & Leman Russ stuff på ingång inom en vecka, samma som ett par commissars, så då hamnar jag runt 1100p med Wargear, upgrades etc. Men men, då tar vi en titt inom den närmaste tiden.
Användarens profilbild
Zarei
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1183
Blev medlem: sön 24 feb 2008, 20:26
Namn: Jakob Strasser

Re: Pew Pew på er!

Inlägg av Zarei »

Jag håller på att bygga upp en demonarmé så jag spelar gärna lite mindre slag för att testa olika enheter.
Skriv svar