Anmälan barbarfest
- Mordlust
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Bernard Christiansson
Barbarfesten blir av som planerat den 12/5. DMF fixar engångsgrillar, korv och tilltugg. Det kommer även att bjudas på lite öl, men inte i några stora mängder. Det är givetvis tillåtet att ta med egen dricka. Om ni vill ha med er något eget att grilla så får ni även räkna med att fixa egen grill. Flintastek + engångsgrill är ingen bra kombination.
Föranmälan sker i denna tråd. Betalning sker på plats (50 pix). Alla som kommer måste betala. Pengarna kommer att gå till inköp av redskap som kommer att användas i lekarna.
Vi samlas på DMF vid 14.00 för att sedan gå till lämplig park. Föranmälan ska ske senast 10/5 kl. 18.00.
UTKLÄDNING ÄR OBLIGATORISK FÖR SAMTLIGA DELTAGARE!
Föranmälan sker i denna tråd. Betalning sker på plats (50 pix). Alla som kommer måste betala. Pengarna kommer att gå till inköp av redskap som kommer att användas i lekarna.
Vi samlas på DMF vid 14.00 för att sedan gå till lämplig park. Föranmälan ska ske senast 10/5 kl. 18.00.
UTKLÄDNING ÄR OBLIGATORISK FÖR SAMTLIGA DELTAGARE!
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
- Chasper
- Namn: Kasper Ornstein Mecklenburg
Jag anmäler mig! (jag har natur och friluftsliv till ca kl 17... hur länge kommer det att pågå?)
Senast redigerad av Chasper den tor 03 maj 2007, 23:09, redigerad totalt 1 gånger.
Sticks and stones will break your bones, but a twenty feet fall will kill you all.
Idle hands are the Devil's playground.
Idle hands are the Devil's playground.
- Skarpskytten
- Namn: Magnus Olofsson
- Arcturus
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Filip Danielsson
Jag ska på lite shite först på eftermiddagen men senare på dagen kanske jag kan dyka upp. Jag kommer inte att behöva käk dock.
Får försöka någon av de närvarande barbarerna så man får reda på var ni tagit vägen.
Får försöka någon av de närvarande barbarerna så man får reda på var ni tagit vägen.
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Jag får tyvärr ta bort min anmälan, p.g.a. påtvingat släktbesök på lördagen. =( Om det ställer till problem för festfixarnisse så kan jag betala anmälningsavgiften ändå, i o m att jag anmälde mig innan. Aptrist att inte kunna vara med, men familj går tyvärr före.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
- Mordlust
- Namn: Bernard Christiansson
Är det här verkligen alla som tänker komma på festen?
Om det är vädret folk oroar sig för finns det planer för hur festen ska gå till även om vi inte kan vara utomhus.
Om det är vädret folk oroar sig för finns det planer för hur festen ska gå till även om vi inte kan vara utomhus.
Senast redigerad av Mordlust den tor 10 maj 2007, 19:35, redigerad totalt 1 gånger.
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
- Skarpskytten
- Skarpskytten
- Godeye
- Namn: Martin
Med tanke på vilka sabla snyltare dmfarna är så måste människor totalt missat infon om den här festen...
Nu kan vi alltså inte ens "ge" bort sprit... fasiken, en dmfares genomsnittliga årsinkomst är väl i paritet med en ackordarbetandes sudanes, med uppgift att rengöra spottkoppar på en bar för blinda... varför passar inte folk på?!
Nu kan vi alltså inte ens "ge" bort sprit... fasiken, en dmfares genomsnittliga årsinkomst är väl i paritet med en ackordarbetandes sudanes, med uppgift att rengöra spottkoppar på en bar för blinda... varför passar inte folk på?!
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
men tänka fritt är större