Köpa dator

Här finns snacket om de senaste spelen, och hur man spelar dem.
Användarens profilbild
Mordachai
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 484
Blev medlem: lör 28 apr 2007, 20:52
Namn: T Jesper Edmark
Ort: Kristianstad
Kontakt:

Re: Köpa dator

Inlägg av Mordachai »

Har nu beställt datorn enligt specifikationerna ovan, nästan... bytte till det av Axel föreslagna moderkortet och det blev ett annat märke av det tilltänkta HD4850-grafikkortet samt en mindre :shock: hårddisk (köper en till senare om det behövs)... men i övrigt så beräknas grejerna komma om ca. en vecka. :drug: Mitt Spore bör väl dyka upp ungefär då också. ^_^
'Why do you waste my time?'
is the answer
to the question on your mind!
Användarens profilbild
Mordachai
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 484
Blev medlem: lör 28 apr 2007, 20:52
Namn: T Jesper Edmark
Ort: Kristianstad
Kontakt:

Re: Köpa dator

Inlägg av Mordachai »

Uppdatering: Datorbutiken.com har fortfarande inte skickat mina prylar... eftersom jag är lat beställde jag processormontering (det enda moment i byggandet jag känner kan gå fel)... men istället för 1-2 dagar så har detta tagit över en vecka och de är ännu inte klara... Kontentan av det hela, beställer ni från datorbutiken.com så se för f*n till att inte beställa någon montering av något slag för informationen de ger på sidan är felaktig... :x
'Why do you waste my time?'
is the answer
to the question on your mind!
Användarens profilbild
wyrmer
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1556
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 20:17
Namn: Peter Werner
Ort: Malmö

Re: Köpa dator

Inlägg av wyrmer »

Mordachai skrev:Uppdatering: Datorbutiken.com har fortfarande inte skickat mina prylar... eftersom jag är lat beställde jag processormontering (det enda moment i byggandet jag känner kan gå fel)... men istället för 1-2 dagar så har detta tagit över en vecka och de är ännu inte klara... Kontentan av det hela, beställer ni från datorbutiken.com så se för f*n till att inte beställa någon montering av något slag för informationen de ger på sidan är felaktig... :x
Att montera en processor tar mindre än en minut. Om leveransen dröjer är det nog av andra anledningar.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Användarens profilbild
Abdul Alhazred
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 476
Blev medlem: sön 04 mar 2007, 09:13
Namn: Anders Ilg
Ort: Bjärred

Re: Köpa dator

Inlägg av Abdul Alhazred »

i ditt ordererkännande har du väll en leveransvecka angiven? Häv köpet och beställ igen eftersom priser ändras på ett par veckor...
Egna framgångar är uppmuntrande, men andras misslyckande är inte heller att förakta
Skriv svar