Student
- Chasper
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Kasper Ornstein Mecklenburg
Tror det är alla som varit aktiva senaste åren.pärus skrev:Som förste studentsamordnar tar jag nu mitt ansvar och börjar planera i god tid. Vem tar studenten i år? Kasper, Felix, Måns och Viktor? Någon annan?
Jag går på Polhem. (Felix och Måns går på spyken)Vilka skolor går ni på?
Jag går ut tisdagen den 12:e juni. (Felix och Måns den 14:e)Vilket datum går ni ut?
Jag går i NV3b och går ut vid 1700 utsläppet.
http://www.lund.se/templates/Page____50043.aspx
Har förvarnat pappa, han ska köpa x-antal backar öl. (x = antal dmfare )Kommer ni ha mycket öl på er studentfest till oss?
De som vill får komma, men ni får ingen tårta utan pinnglass för det får man äta med händernaVem ska följa med?
No comment...Och den viktigaste frågan: Har ni några småsystrar?
Senast redigerad av Chasper den lör 12 maj 2007, 13:56, redigerad totalt 1 gånger.
Sticks and stones will break your bones, but a twenty feet fall will kill you all.
Idle hands are the Devil's playground.
Idle hands are the Devil's playground.
- Pedersen
- Namn: Magnus Pedersen
- Kontakt:
Småsystrar är för amatörer. Morsor är för proffs.
Senast redigerad av Pedersen den sön 13 maj 2007, 11:34, redigerad totalt 1 gånger.
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
- Pedersen
- Namn: Magnus Pedersen
- Kontakt:
Det är ju fasen också att jag inte kan närvara den här gången. Alltid kul att lära känna nya människor.
- Vägen till mannens hjärta går via magen men vägen till en kvinnas hjärta är att äta upp hennes hemmalagade mat med god aptit.
"Magnus Pedersen - okänd poet"
- Vägen till mannens hjärta går via magen men vägen till en kvinnas hjärta är att äta upp hennes hemmalagade mat med god aptit.
"Magnus Pedersen - okänd poet"
Senast redigerad av Pedersen den mån 14 maj 2007, 22:49, redigerad totalt 1 gånger.
Rock hard, ride free! - Judas Priest
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
- bob0
- Namn: Tobias Ljungström
Chasper skrev:Jag går ut tisdagen den 12:e juni. (Felix och Måns den 14:e)Vilket datum går ni ut?
Jag går i NV3b och går ut vid 1700 utsläppet.
http://www.lund.se/templates/Page____50043.aspx
Har förvarnat pappa, han ska köpa x-antal backar öl. (x = antal dmfare )Kommer ni ha mycket öl på er studentfest till oss?
De som vill får komma, men ni får ingen tårta utan pinnglass för det får man äta med händernaVem ska följa med?
No comment...Och den viktigaste frågan: Har ni några småsystrar?
"Well I woke up Sunday morning, With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert."