Är det någon som har ICEs gamla MERP-böcker liggandes? Jag är främst på jakt efter MInas Tirith-boken, antingen för lån eller köp. Även en del andra gamla guldgruvor, tex Lake-town kan vara intressant om någon tycker att de samlar damm..
edit: Moderator har flyttat tråden till rätt kategori.
Sökes: MERP
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
Sökes: MERP
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
- Skarpskytten
- Namn: Magnus Olofsson
Re: Sökes: MERP
Jag har Lake Town, en av gondorböckerna, jättemodulen Arnor och något till. Ska kolla när jag kommer hem. Påminn mig!Elrik skrev:Är det någon som har ICEs gamla MERP-böcker liggandes? Jag är främst på jakt efter MInas Tirith-boken, antingen för lån eller köp. Även en del andra gamla guldgruvor, tex Lake-town kan vara intressant om någon tycker att de samlar damm..
"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Båda Gondor- och Arnor-böckerna är redan i min ägo.. skulle du kunna tänka dig att skiljas från Lake-town?
Maestro of the lol-orgel.
.
.
- Skarpskytten
- Namn: Magnus Olofsson
Javisst. Påminn mig!Elrik skrev:Båda Gondor- och Arnor-böckerna är redan i min ägo.. skulle du kunna tänka dig att skiljas från Lake-town?
"Ingens träl, ingens tyran"
- Godeye
- Namn: Martin
Jag har en del, ska titta igenom mina gömmor...Elrik skrev:Är det någon som har ICEs gamla MERP-böcker liggandes? Jag är främst på jakt efter MInas Tirith-boken, antingen för lån eller köp. Även en del andra gamla guldgruvor, tex Lake-town kan vara intressant om någon tycker att de samlar damm..
edit: Moderator har flyttat tråden till rätt kategori.
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
men tänka fritt är större