Bas till titan
- Zarei
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Jakob Strasser
Bas till titan
Håller på att bygga ihop min revenant titan till nightmare before christmas och undrar hur stor basen bör vara? Någon som vet och som kan tipsa på lämpligt inköpsställe eller material för att bygga själv?
-
- Tribunus laticlavius - Ung general
- Namn: Jens Mattsson
- Kontakt:
Re: Bas till titan
Silvan är väl ett bra och billigt byggvaruhus? Ligger ute vid Nova. Vad gäller basstorlek spelar det väl ingen större roll, man mäter väl till fötterna ändå? Gör den bara lagom stor så är det väl lugnt
Orks - putting the laughter into manslaughter
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
- lilljonas
- Namn: Jonas Svensson
Jag tror vi har en bunt mdf kvar efter att vi byggde terräng till DBA. Du kan ju titta i förvaringsrummet på måndag eller något om du är intresserad. Annars är nog som sagt Silvan bästa stället att leta på, även om mängden skivor etc som är tunna nog för att vara intressanta för baser är något begränsad.
- Nefrums
- Namn: Jeppa Resmark
nice! det kommer att vara festligt mycket super heavys till nightmare before xmas..
Kommer du på nåt som är bra att bygga bas av kan jag vara intreserad, hade inte tänkt ha baser till mina stompas, men det skanske man skulle ha..
Kommer du på nåt som är bra att bygga bas av kan jag vara intreserad, hade inte tänkt ha baser till mina stompas, men det skanske man skulle ha..
Arguing on the internet is like competing in the Paralympics.
Even if you win, you are still retarded.
Even if you win, you are still retarded.