Söndag 1/2
Söndag 1/2
Brädspel/40k/SoTR/nåt annat på söndag?
Jag kommer vara på lokalen från förmiddagen och framåt, så om någon har lust att spela något, well, then I am at your service! Öppen för förslag!
Jag kommer vara på lokalen från förmiddagen och framåt, så om någon har lust att spela något, well, then I am at your service! Öppen för förslag!
Senast redigerad av The Trollslayer den fre 30 jan 2009, 13:03, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Söndag 1/2
Lite dubbelpost, men det får ni tåla. Måste bara fråga, DMF-noob som jag är, lokalen är väl öppen på söndagar? Om ja, vilka tider?
Märk väl att risken finns att jag inte kan svara er om ni svarar efter idag. Men leta i så fall bara upp killen med grönskinnen och mech-grenadjärerna!
Märk väl att risken finns att jag inte kan svara er om ni svarar efter idag. Men leta i så fall bara upp killen med grönskinnen och mech-grenadjärerna!
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Vår rollspelsgrupp brukar vara på lokalen från ca: 14:00 på söndagar (oftast lite tidigare) så då är där öppet.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
Okej!
Vad spelar ni? Är nämligen intresserad av rollspel, men om det är något "tyngre" så vet jag inte om det funkar tidsmässigt...
Förutsatt att jag skulle kunna vara med såklart. Ni kanske är mitt i en kampanj, eller wwhatever... Vad vet jag? Jaja, säg till om ni skulle vilja ha med en till!
Vad spelar ni? Är nämligen intresserad av rollspel, men om det är något "tyngre" så vet jag inte om det funkar tidsmässigt...
Förutsatt att jag skulle kunna vara med såklart. Ni kanske är mitt i en kampanj, eller wwhatever... Vad vet jag? Jaja, säg till om ni skulle vilja ha med en till!
- ArneB
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Anders Holm
- Kontakt:
Jag behöver spela ett vettigt parti le havre för att göra min vecka komplett. Eller så skulle jag gärna ta ett parti whfb nu när det verkar som folk kommit igång lite med det. Någon som är intresserad?
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
- Herr B
- Namn: Pär Birgander
Jag kan tänka mig lite olika, skulle inte säga nej till havre. Det passar mig bäst att börja lite senare, säg 16-17 tiden.
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
- ArneB
- Namn: Anders Holm
- Kontakt:
Ska vi specifera till 17 så kan vi se om någon till vill? Tvåmansspel blir aldrig så där jättelattjo om dom inte inkluderar figurer tycker jag. Jag har äntligen lyckats tjata till att min bror borde prova DMF så han kommer vid fem.
Senast redigerad av ArneB den sön 01 feb 2009, 15:51, redigerad totalt 1 gånger.
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
- Herr B
- Namn: Pär Birgander
Ok, 17. Någon annan som vill?
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
- Zarei
- Namn: Jakob Strasser
Jag kan nog, försöker hinna.
- Zarei
- Namn: Jakob Strasser
Jag kommer vid kvart över 5.