Användargrupper och så för betalande

Här kan du posta om du är Icke-Betalande medlem och om du har några frågor eller bara vill hälsa.
Användarens profilbild
Pedersen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1072
Blev medlem: tis 13 mar 2007, 23:18
Namn: Magnus Pedersen
Ort: De sju haven.
Kontakt:

Användargrupper och så för betalande

Inlägg av Pedersen »

Hej.
Jag har betalt min medlemsavgift (mig veterligen).
Jag har skickat et PM till Mirwouk med mina adressuppgifter.
Jag har ansökt om medlemskap i gruppen betalande medlem (på forumet alltså).

När kommer jag att ha tillgång till forumet som alla andra betalande medlemmar?
Är det något mer som krävs av mig (tålamod är inte något jag kan uppmana längre)?
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Användarens profilbild
wyrmer
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1556
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 20:17
Namn: Peter Werner
Ort: Malmö

Re: Användargrupper och så för betalande

Inlägg av wyrmer »

Vi brukar gå igenom medlemsregistret en gång per månad och uppdatera användarna på forumet efter detta.
Detta eftersom medlemmar inte brukar skrivas in i medlemsregistret oftare än så.
Vill du att det ska gå fortare så är det genomförbart, men då måste jag få klartecken från ansvarig för medlemsregistret att du har betalat din medlemsavgift. Då kan jag direkt lägga till dig till gruppen "betalande medlem".
Det är dessvärre inte en optimal och snabb lösning, men det är dessvärre den vettigaste lösning som erbjudas för tillfället.

Problemet består alltså i att skriva in dig i medlemsregistret och att sedan få detta rapporterat till administratörer. Det andra gör jag på daglig basis. Medlemsregistret har forumsadministratörerna ingen som helst makt över utan där för du höra av dig till kanslianvarig.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Användarens profilbild
Pedersen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1072
Blev medlem: tis 13 mar 2007, 23:18
Namn: Magnus Pedersen
Ort: De sju haven.
Kontakt:

Re: Användargrupper och så för betalande

Inlägg av Pedersen »

Vad är det alltså rent konkret jag skall göra mer för att få samma rättigheter som andra betalande medlemmar på forumet?
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Användarens profilbild
wyrmer
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1556
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 20:17
Namn: Peter Werner
Ort: Malmö

Re: Användargrupper och så för betalande

Inlägg av wyrmer »

Det man generellt sett bör göra, rent konkret, är:
- Skicka PM till mig och kansliansvarig (Mirwouk) och där säga att man betalt sin medlemsavgift och vill läggas till som betalande medlem. Eventuellt kan man behöva skicka PM till kassör (Mawno) också om man betalat via plusgiro.
- Invänta svar på detta PM.

Detta gäller alla som vill bli tillagda som betalande medlemmar.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Skriv svar