kasper går ut imorgon kl 17. jag föreslår att vi samlas på lokalen kl 16. vem kommer? skriv gärna här så vi kan räkna ut hur mycket punsch som behövs. blommor, kan nån fixa det? jag antar att vi gör som vanligt - går till skolan, ger kasper punsch, kastar honom 2 meter bort på nån jävels mormor, tafsar på hans syster, går till dmf och dricker öl, åker hem till kasper och dricker upp spriten och förnedrar oss inför han samlade släkt?
på torsdag går felix och måns ut, jag har inte sett någon tid för detta och inte heller fått en personlig inbjudan men dit måste vi också. handla punsch för 2 dagar direkt kanske? köpa plastblommor imorgon så dom håller sig till torsdag?
jag går förbi systemet idag och handlar fyra-fem flaskor punsch(klarar dagens studenter av varsin flaska?). Klädsel: kostym?
"Well I woke up Sunday morning, With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert."
pärus skrev:jag antar att vi gör som vanligt - går till skolan, ger kasper punsch, kastar honom 2 meter bort på nån jävels mormor, tafsar på hans syster, går till dmf och dricker öl, åker hem till kasper och dricker upp spriten och förnedrar oss inför han samlade släkt?
Skrämmande! Jag trodde att vi skulle tafs på någons mormoder och kasta iväg hans syster.
Jag kommer med buss från Gôttelabôrg kl 15.40 imorgon...
Sen tar jag mig ner till lokalusen för att sen vara med hos Kasper.
Jag är inte med på torsdagen.
pärus skrev:papper och snöre till diplom också bobnoll!
jag jobbar till 1500 imorgon så det hade varit bra om någon annan kunde fixa det!
"Well I woke up Sunday morning, With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert."