Dåligt och dåligt. Jag tycker de är sjukt heta. Enda kommentaren jag kan ge är att alla dina trupper har ett "ljusgrönt-drybrush:at-på-mörkgrönt"-utseende medan dina tanks har mer av ett klassiskt "vita-i-grund-deathguard-sönderrostade-tanks"-utseende. Jag är ju själv svag för vita-i-grund-deathguard så föga överraskande finner jag att dina tanks får: Wohoo! medan dina soldater får: Meh.
Målningsmässigt så tror jag på en snabb slick med Devlan Mud efter rosten för att dämpa det knallorange:a/snudd på rosa i utseendet, men jag kan ha fel.
I övrigt så tror jag att om du hade slopat en demonprins och istället hade skaffat rhinos åt alla och något slags obliterator så hade du rockat mer på sydcon. Fast när du vinner hela turneringen överväldigande får jag väl äta upp det...
Diorama.ru
-
- Tribunus laticlavius - Ung general
- Namn: Jens Mattsson
- Kontakt:
Re: Diorama.ru
Orks - putting the laughter into manslaughter
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
- bladerunner_35
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Björn Söderström
- Kontakt:
Re: Diorama.ru
Tack för dina kommentarer Ironjens! Jag har också funderat på Devlan Mud men är lite orolig för att ta bort den lilla kontrast som finns.
Ironiskt nog hade min första lista fyra Rhinos och två Obliterators men kompen blev därefter också. Dessutom tvekar jag att ta något som inte kan ha Mark of Nurgle. Med tanke på hur Jeppa lekte med mig lär jag inte vinna några turneringar i brådrasket....
Ironiskt nog hade min första lista fyra Rhinos och två Obliterators men kompen blev därefter också. Dessutom tvekar jag att ta något som inte kan ha Mark of Nurgle. Med tanke på hur Jeppa lekte med mig lär jag inte vinna några turneringar i brådrasket....
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.