Skulle gärna pröva min planerade Space Wolves lista, gärna mot någon annan proxad armé så jag slipper skämmas ensam. Hela armén kommer alltså att proxas med modeller av högst varierande natur. Kan även tillägga att det är en turneringslista med komp 25 enligt den senaste Rouge Trader kompmallen.
Jag kan när som under måndagen.
40K 1750 proxat, måndag 26?
- bladerunner_35
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Björn Söderström
- Kontakt:
40K 1750 proxat, måndag 26?
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
- Insanoflex
- Namn: Max Zeromski
Re: 40K 1750 proxat, måndag 26?
jag tror jag kan... inte helt säker för hade hört ett ryckte om att jag ska spela rollspel då men annars bangar jag inte
''Om jag inte skulle vara sheriffen i stan skulle han som inte vara sheriffen inte kunna ha makt! Det är jag som är sheriffen i stan!!'' [/ \ / \ / \]*
*hand-rörelser
*hand-rörelser
- bladerunner_35
- Namn: Björn Söderström
- Kontakt:
Re: 40K 1750 proxat, måndag 26?
Låter bra men jag föredrar att hålla det hela öppet för andra motståndare tills du vet säkert om du kan eller inte.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."