Vad är bästa sättet att betala?

Här kan du posta om du är Icke-Betalande medlem och om du har några frågor eller bara vill hälsa.
Användarens profilbild
NiklasB
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 156
Blev medlem: tor 10 jan 2008, 06:15
Namn: Niklas Bolmdahl
Ort: Lund

Vad är bästa sättet att betala?

Inlägg av NiklasB »

Tänkte söka mig tillbaka till DMF, nu när jag fått lite mer tid över igen. Det var ju lite si o så med tid när jag började på LTH, men efter ett drygt år här har jag hittat en rytm som funkar för mig.

Eftersom jag tänkte börja med att dyka upp på pokern ikväll (tillsammans med ev. medlemskaps-intresserad kompis), vill jag gärna veta om det är bekvämast att jag tar med mig de 300 till lokalen eller att jag betalar till PG innan jag dyker upp?

DVS, om det fortfarande är poker på onsdagar? När jag gick igenom forumet så verkade det väldigt dött i Poker-sektionen... Ingen online-ranking eller något
cacoethes loquendi

"Ibland tror jag att det säkraste beviset på att det finns intelligenta varelser i universum är att ingen av dem har försökt kontakta oss."
- Kalle, Kalle & Hobbe
Användarens profilbild
Insanoflex
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 230
Blev medlem: fre 31 okt 2008, 01:51
Namn: Max Zeromski

Re: Vad är bästa sättet att betala?

Inlägg av Insanoflex »

du behöver nog bara komma ner till lokalen. Poker spelas fortfarande på onsdagar och det brukar vara en eller två styrelse medlemmar som e med och spelar så bara snacka med dom så löser det sig :)
''Om jag inte skulle vara sheriffen i stan skulle han som inte vara sheriffen inte kunna ha makt! Det är jag som är sheriffen i stan!!'' [/ \ / \ / \]*
*hand-rörelser
Skriv svar