Var är min Gesso?
- Mordlust
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Bernard Christiansson
Var är min Gesso?
Jag var nere på lokalen idag för att hämta hem min burk med svart Gesso (svart färg i en stor vit burk), men kunde inte hitta den. Sist jag använde den ställde jag den i bob0s figurlåda där jag även har mina stora penslar. Är det någon som har sett den?
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
-
- Tribunus laticlavius - Ung general
- Namn: Jens Mattsson
- Kontakt:
Re: Var är min Gesso?
Jag har inte sett den men har det inte varit jävligt stökigt i figurspelsrummet på sistone? Den har kanske hamnat nån annan stans? Det är väl fler som kladdar med Gesso?
Orks - putting the laughter into manslaughter
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
- Mordlust
Ja, det är jävligt stökigt i figurspelsrummet. Jag och bob0 letade dock utan att hitta den. Dessutom tycker jag att det är märkligt att burken har försvunnit ur bob0s låda. Det var inte direkt så att det stod framme.
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
- Mordlust
Jag, Herr B och Holm har nu gjort en grundlig genomgång av figurspelsrummet. Burken finns inte där. Med andra ord är det någon som har tagit den med sig eller låst in i sitt skåp. Var vänlig och ställ tillbaka den i GW-rummet omedelbart!