Tack för en sweeet Julfest!

Här kan alla snacka om vad som helst som faller er in.
Användarens profilbild
Stormharen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 118
Blev medlem: mån 11 jun 2007, 14:55
Namn: Paul Nair

Tack för en sweeet Julfest!

Inlägg av Stormharen »

Tack för en mycket trevlig afton! Sen vill jag bara säga att dem två drinkarna ni gjorde till varandra slog verkligen klökskalan i taket :wink: Tack till Tobbe som satsade på oddsen 5:1 så att jag kunde vinna 100 spänn på en satsad tjuga och tack till Max också som gjorde detta möjligt och som 2 ggr i rad fällde sin motståndare Johan :lol: Sen att jag kunde vinna styrkeprovet med två trasiga axlar trodde jag inte riktigt på, men det gick ju tydligen. Ang att se mönster-testet så var det grymt att få 5p där vi andra fick ett. Jag vet inte varför, men allt jag såg var ett gäng geometriska figurer som flöt in i varndra! Var lite väl packad och jag har en lika stor alkoholtolerans som en 10-årig skolflicka :mrgreen:

GOD JUL O GOTT NYTT ÅR!!!!!!
Användarens profilbild
Insanoflex
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 230
Blev medlem: fre 31 okt 2008, 01:51
Namn: Max Zeromski

Re: Tack för en sweeet Julfest!

Inlägg av Insanoflex »

Det var awesome! Ja du e ju skyldig mig en dosa snus typ för att jag vann 100kr åt dig :drug: och jag skulle vilja ha den bilden på mig o din son från metalfesten.
''Om jag inte skulle vara sheriffen i stan skulle han som inte vara sheriffen inte kunna ha makt! Det är jag som är sheriffen i stan!!'' [/ \ / \ / \]*
*hand-rörelser
Användarens profilbild
Stormharen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 118
Blev medlem: mån 11 jun 2007, 14:55
Namn: Paul Nair

Re: Tack för en sweeet Julfest!

Inlägg av Stormharen »

Yesss! Det var MEGAGRYMT, så...en dosa snus har du definitivt förtjänat :mrgreen: vilken sorts snus vill du ha och vad har du för email så att jag kan skicka bilden till dig? :)
Insanoflex skrev:Det var awesome! Ja du e ju skyldig mig en dosa snus typ för att jag vann 100kr åt dig :drug: och jag skulle vilja ha den bilden på mig o din son från metalfesten.
Användarens profilbild
Insanoflex
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 230
Blev medlem: fre 31 okt 2008, 01:51
Namn: Max Zeromski

Re: Tack för en sweeet Julfest!

Inlägg av Insanoflex »

Stormharen skrev:Yesss! Det var MEGAGRYMT, så...en dosa snus har du definitivt förtjänat :mrgreen: vilken sorts snus vill du ha och vad har du för email så att jag kan skicka bilden till dig? :)
Insanoflex skrev:Det var awesome! Ja du e ju skyldig mig en dosa snus typ för att jag vann 100kr åt dig :drug: och jag skulle vilja ha den bilden på mig o din son från metalfesten.
Grovsnus funkar fint 8) Min mail är Maxzeromski@hotmail.com
''Om jag inte skulle vara sheriffen i stan skulle han som inte vara sheriffen inte kunna ha makt! Det är jag som är sheriffen i stan!!'' [/ \ / \ / \]*
*hand-rörelser
Användarens profilbild
Stormharen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 118
Blev medlem: mån 11 jun 2007, 14:55
Namn: Paul Nair

Re: Tack för en sweeet Julfest!

Inlägg av Stormharen »

En grovsnus och en heavy-metalbild coming right up! :D
Användarens profilbild
Stormharen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 118
Blev medlem: mån 11 jun 2007, 14:55
Namn: Paul Nair

Re: Tack för en sweeet Julfest!

Inlägg av Stormharen »

Definiering av året är jag nu övertygad om att det är den tiden mellan min svärfars slaganfall! Förra gången han fick det var 19 dec 2008 och nu var det natten mellan 18-19 dec. Njut och ha kul medan ni har tid, moroner och ta vara på varandra och var glada att ni har hälsan i behåll!
För livet är grymt kort och väldigt orättvist! Själv känner jag mig bortskämd som få men dock känner jag mig även som gnistan på ett tomtebloss om man jämnför en människas liv med kosmos! fjuutt.... och det är över!

Happy Christmas and Merry new year !!!
Användarens profilbild
Birger
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 77
Blev medlem: fre 09 mar 2007, 13:27
Namn: Jonas Birgersson
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Tack för en sweeet Julfest!

Inlägg av Birger »

Bra fixat!

Brunkål och "hålla kräkspannen till medlem som dricker gift" = bra kväll!


/ Birger
Kända slogans från för:
- AVI / Aktivitet / Verksamhet / Information
- If you have a dream, we have the team
- Ni fixar folket, vi fixar festen
Användarens profilbild
pärus
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 405
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 10:57
Namn: Pär B

Re: Tack för en sweeet Julfest!

Inlägg av pärus »

Tackar!

De som skulle städa har dock misslyckats, golvet ser ut som fan och det en hel del mat och disk kvar i köket.. :?
Användarens profilbild
wyrmer
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1556
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 20:17
Namn: Peter Werner
Ort: Malmö

Re: Tack för en sweeet Julfest!

Inlägg av wyrmer »

pärus skrev:Tackar!

De som skulle städa har dock misslyckats, golvet ser ut som fan och det en hel del mat och disk kvar i köket.. :?
Kalle städade som fan under söndagen men de andra dök inte upp.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Skriv svar