Chaos renegades - forge world
-
- Praefectus - Adjuntant
- Namn: Casimir Ehrenborg
Chaos renegades - forge world
Tja, jag har märkt att flera verkar lira med olika tanks och liknande från imperial armour. Så då undrar jag naturligtvis om de skulle vara okej för mig att lira med chaos renegades - servants of nurgle listan från imperial armour 7 siege of vraaks part 3. Hittills inte hittat jätte överdrivna saker och tänker inte precis försöka ta en reaver. Utan jag försöker återuppliva min gamla Lost and the Damned arme och den här listan är ett sätt att kombinera psykers, zombies och plague marines vilket får mig att gråta av glädje . Iaf skulle de va någonting som folk skulle vara ok att spela med på dmf?
- ArneB
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Anders Holm
- Kontakt:
Re: Chaos renegades - forge world
Jag har inte sett listan, men jag tippar på att det är okej för alla.
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
-
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Johan Ljungström
har tittat igenom den verkar inte så farlig ltie som en dålig ig armé med lite extar grejer så det vore nog inga problem att använda den
“Wuz betta den one choppa? Two choppas! Two choppas is one more… is one times da… is lots more fun! Waaagh!”
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
-
- Praefectus - Adjuntant
Underbart! Ja den e kanske inte de bästa i världen men i slut ändan så e de väl temat jag är ute efter. Kom ihåg att jag läste eye of terror codexet för länge sen, va något fluff om att 90% av chaos arméerna bestod av mutanter och stora hopar av renegade guard. Så har alltid varit lite besviken på att gw endast vill att vi ska lira me pure chaos space marines. Vilket enligt de förra fluffet tydligen va väldigt ovanligt. Men sedan dom ändrat csm från veterans of the warp till red corsairs så vet man ju inte längre
-
- Praefectus - Adjuntant
Kan alltid ta med mig listan på måndag
- Gustav
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Gustav Weberup
Om du vill spela i kampanjen är det i alla fall fritt fram då allt i IA-böckerna förutom saker med structure points, flyers, gargatuan creatures, Lucius pattern dread pods, Deathstorm pods samt Infurnus shells är tillåtet.
"Dom serverar mutanter!!!" - Abel fån Schnitzel, lagvrängare extraordinaire