Säljes - datordelar *SÅLD*

Forum för att köpa och sälja prylar. Föreningen ansvarar inte för köp gjorda här, utan tillhandahåller bara en förmedlingstjänst.
Användarens profilbild
wyrmer
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1556
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 20:17
Namn: Peter Werner
Ort: Malmö

Säljes - datordelar *SÅLD*

Inlägg av wyrmer »

Hej!

Jag ska uppgradera min dator och tänkte sälja av de gamla delarna för en billig peng om någon är intresserad.

Det jag säljer är:
AMD Athlon 64 X2 6000+
MSI K9N SLI Platinum,nForce 570
2x Corsair TWIN2X 6400PRO DDR2 2048MB CL5

Pris är diskutabelt.

*SÅLD*
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Användarens profilbild
Xian
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Inlägg: 1825
Blev medlem: fre 23 maj 2008, 21:03
Namn: Christian Henriksson
Ort: Lund!

Re: Säljes - datordelar

Inlägg av Xian »

Inte omöjligt att jag kan ta dem från dina händer, jag måste köpa ny dator ändå. Får man hjälp att mickla ihop en ny fin dator också så kan du ge dig på att jag vill ha dem. ;)
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
Användarens profilbild
wyrmer
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1556
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 20:17
Namn: Peter Werner
Ort: Malmö

Re: Säljes - datordelar

Inlägg av wyrmer »

Xian skrev:Inte omöjligt att jag kan ta dem från dina händer, jag måste köpa ny dator ändå. Får man hjälp att mickla ihop en ny fin dator också så kan du ge dig på att jag vill ha dem. ;)
Hjälp kan jag erbjuda. Delarna var dock bra för 2,5 år sedan, så det är ju inte direkt en toppdator, men spelar man inte krävande spel är det helt ok.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Användarens profilbild
Xian
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Inlägg: 1825
Blev medlem: fre 23 maj 2008, 21:03
Namn: Christian Henriksson
Ort: Lund!

Re: Säljes - datordelar

Inlägg av Xian »

Jag spelar aldrig krävande spel hemma, just nu i alla fall. Så det låter bra. Kommer du in på brädspelskvällen i kväll eller på lördag så kan vi snacka då.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
Användarens profilbild
wyrmer
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1556
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 20:17
Namn: Peter Werner
Ort: Malmö

Re: Säljes - datordelar

Inlägg av wyrmer »

Xian skrev:Jag spelar aldrig krävande spel hemma, just nu i alla fall. Så det låter bra. Kommer du in på brädspelskvällen i kväll eller på lördag så kan vi snacka då.
Jag ska försöka komma ner ikväll efter jobb. Beroende på vad du planerar att köpa i övrigt/redan har så kan det uppstå lite komplikationer med grafikkort, PSU osv.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Skriv svar