Studentfest den 10 juni
-
- Praefectus - Adjuntant
- Namn: Andreas Holm
Studentfest den 10 juni
Den 10 juni så tar dmf's ordförande och vice ord. studenten och detta ska firas med att vi gammala dmfare ska förgylla deras student med goda livsråd och tips inför arbetslösheten...
Johan och Kofot går ut från spycken, nu på torsdag kl 17.00, så jag som trustepresident tänkte få igång en liten anmälningslista på vilka som vill samlas på dmf för att sedan bege sig till spycken.
Samling kommer att vara kl 15.45 på dmf
Så kom igen detta måste firas...
Johan och Kofot går ut från spycken, nu på torsdag kl 17.00, så jag som trustepresident tänkte få igång en liten anmälningslista på vilka som vill samlas på dmf för att sedan bege sig till spycken.
Senast redigerad av Warholm den tis 08 jun 2010, 22:39, redigerad totalt 1 gånger.
Veni,Vidi,Rectum
Re: Studentfest den 10 juni
jag kommer sticka på pcks examensfest istället
*edit det var ju inte samma dag, då ska jag spela innebandy istället!
- Arcturus
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Filip Danielsson
Jag är helt klart på att fira våra kamrater. Beam me up Holm.
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
Man behöver inte ha en ursäkt Pär. Det är frivilligt.pärus skrev:jag kommer sticka på pcks examensfest istället
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
-
- Praefectus - Adjuntant
- Namn: Andreas Holm
Warholm skrev:Den 10 juni så tar dmf's ordförande och vice ord. studenten och detta ska firas med att vi gammala dmfare ska förgylla deras student med goda livsråd och tips inför arbetslösheten...
Veni,Vidi,Rectum
-
- Tribunus laticlavius - Ung general
- Namn: Jens Mattsson
- Kontakt:
Jag kommer sent så jag antar att jag drar direkt till den finska festan. För Den danske ska väl bara ha fest för släkten eller?
Orks - putting the laughter into manslaughter
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
- Insanoflex
- Namn: Max Zeromski
jag henkar!
''Om jag inte skulle vara sheriffen i stan skulle han som inte vara sheriffen inte kunna ha makt! Det är jag som är sheriffen i stan!!'' [/ \ / \ / \]*
*hand-rörelser
*hand-rörelser
- Loffe
- Namn: Olof Svensson
Haha, slösurfar lite och vad hittar man? Ett tillfälle att sänka en bärs eller 5. Kanske tom lira 40k senare...
Jag kommer till lokalen strax efter 14. Ska pilla lite med antingen målning eller magneter eller bara sova i en soffa.
Jag kommer till lokalen strax efter 14. Ska pilla lite med antingen målning eller magneter eller bara sova i en soffa.
But when life gives you lemons, blood for the Blood God!
http://24.media.tumblr.com/tumblr_ld659 ... o1_500.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_ld659 ... o1_500.jpg
- Herr B
- Namn: Pär Birgander
Jag kan tyvärr inte komma ska precis sticka till jobb. Jag hade sett fram emot lite student igen och se om Johan faktiskt kan skämmas. Ni får ha det så roligt alla, speciellt ni som tar studenten.
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
- Lorsa
- Namn: Samuel Eriksson
Jag kommer gärna och firar DMFare. Dock är det möjligt att jag inte hinner ta mig till dmf 15:45 då jag har saker att fixa på dagen i skolan. Eftersom jag bor tre stenkast från Spyken, kan någon i gruppen ringa mig när ni är 10 minuter därifrån och var vi ska träffas så möter jag upp? Det vore väldigt vänligt.
Ni kan nå mig på 0733---(försök att förstöra för bottar att hitta mitt nummer)----500-580.
Ni kan nå mig på 0733---(försök att förstöra för bottar att hitta mitt nummer)----500-580.