DMF Kortspelet
- Yote
- Senatus - Styrelsemedlem
- Namn: Anders Persson
Det har varit snack om att uppdatera detta kortspel till och från, men ingenting har gjorts hittills. Hur ser det ut, planerar styrelsen eller någon som varit med att göra orginalet att uppdatera det?
"The universe we observe has precisely the properties we should expect if there is, at bottom, no design, no purpose, no evil, no good; nothing but blind, pitiless indifference"
- Richard Dawkins
- Richard Dawkins
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Jo, det finns planer på det. Jag behöver dock nya foton på medlemmar som är aktiva just nu. Så fort det har ordnats så skall jag sätta mig ner och knåpa ihop lite nya kort. Folk som är intresserade får gärna hjälpa till.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
-Alan Moore m.fl.
- Vicvolta
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Andreas Junzell
Wake up and smell the century! Aps! Bah! Kör digitalt. Alltid. Hela tiden.Mordlust skrev:Frågan är om vi ska ta nya bilder digitalt eller med APS. Det finns många fördelar med digitala foton men jag tycker bättre om "riktiga" bilder.
Fast iofs - där finns några riktigt sköna gamla bilder tagna med en gammal hederlig "slösa inte med bilder"-kamera. =)
When in doubt - empty magazine
- Flix
- Namn: Felix Ivefeldt
- Kontakt:
Re: DMF Kortspelet
Hur går det med dmf spelet egentligen? som sagt, behövs det hjälp så är jag till befogande!
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Det står stilla för tillfället, men om du är intresserad v att ta tag i det så hugg mig vid tillfälle på lokalen, så ska du få originalfileerna till korten. Därefter så är det bara att låta kreativiteten (och illviljan) flöda.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
-Alan Moore m.fl.
- Flix
- Namn: Felix Ivefeldt
- Kontakt:
låter bra! jag kan dock antagligen bara hjälpa till grafiskt sätt. jag är ändå relativt ny och känner inte till allas mörka hemligheter, så någon annan kan ju kanske ta tag i texten.
- Yote
- Senatus - Styrelsemedlem
- Namn: Anders Persson
Säg till så skickar jag in en bild på min häck
"The universe we observe has precisely the properties we should expect if there is, at bottom, no design, no purpose, no evil, no good; nothing but blind, pitiless indifference"
- Richard Dawkins
- Richard Dawkins