Studiecirkelledarmöte 5/12 16.00

Allting som har med gammalt hederligt pappersrollspel att göra.
Användarens profilbild
ArneB
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1890
Blev medlem: mån 08 sep 2008, 21:25
Namn: Anders Holm
Ort: Köpenhamn
Kontakt:

Studiecirkelledarmöte 5/12 16.00

Inlägg av ArneB »

Till alla ansvarsfulla DMFare:

På söndagen 5/12 16.00 kommer en kille från studiefrämjandet och berättar för oss om hur vi ska fylla i blanketter för att få in studiecirkelpengar. Från och med nu ska vi sträva efter att alla regelbundna möten med mer än tre (tror jag) deltagare ska organiseras som studiecirklar. Det innebär att några personer (där en måste vara närvarande vid mötet) står som cirkelledare tar närvaron och bockar av folks närvaro på mötet. Det är bra om så många som möjligt kan komma på söndag, för ju fler cirklar vi har ju mer pengar får vi in.

Figur- och brädspelsdagar kommer vi i styrelsen att ha koll på. Men som sagt ska vi börja få bidrag för varje aktivitet, så det behövs någon från varje rollspelsgrupp, spelgrupper (Europa universalis och formula D) och eventuella andra arrangemang.

/Styrelsen
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
Ironjens
Tribunus laticlavius - Ung general
Tribunus laticlavius - Ung general
Inlägg: 1499
Blev medlem: mån 28 apr 2008, 23:45
Namn: Jens Mattsson
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Studiecirkelledarmöte 5/12 16.00

Inlägg av Ironjens »

Glöm inte att komma. Alla spelledarna och ett försvarligt antal regelbundna bräd- och figurspelare borde vara på plats. Se det som en åtgärd för att inte behöva höja medlemsavgiften på sikt :)
Orks - putting the laughter into manslaughter

När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
Användarens profilbild
Arcturus
Auctoritas - Moderator
Auctoritas - Moderator
Inlägg: 733
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 15:12
Namn: Filip Danielsson
Ort: Skobojden

Re: Studiecirkelledarmöte 5/12 16.00

Inlägg av Arcturus »

Jag kan inte komma på mötet, hat ådragit mig ett fall av vattkoppor och är tämligen smittsam.
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
Skriv svar