Mats, det blir nog di gule idag, det var evigheter sen jag rastade dem sist. Ett fluffigt demikompani till råga på allt.
Jag är inte i Lund förrän fem så jag satsar på att vara på plats klockan sex med en viss brasklapp att det kanske blir lite senare. Men då hinner du läsa dina nya regler under tiden
Orks - putting the laughter into manslaughter
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
Någon som kan tänka sig att möta 1750p dark eldar imorgon kl tidigast 17:30? Listan är okompad; jag ska spela med den på/i ryd har jag tänkt, men okompat i mitt fall betyder i nuläget att jag inte har räknat på kompen, så teoretiskt sett så kan den ligga på 100. Teoretisk sett alltså.
Hmm ja vi kan prova har en annan typ av lista nu. Eldar är nog inte favorit motståndet men man kommer ju få möte det med , ska bara se så det är helt ok med regeringen med
“Wuz betta den one choppa? Two choppas! Two choppas is one more… is one times da… is lots more fun! Waaagh!”
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
Han förnedrade mig på sedvanligt manér efter att eMagnus gjorde ett misslyckat sistaminutenassassinförsök med en boostad shotgunmiss och en boostad convectionmiss. Amon är b0rken!!!1!!!
Nån som är sugen på lite warmahordes eller är ni mätta efter igår? Jag kommer ner hur som helst, och blir det inget warmahordes så kan jag tänka mig 40k
Men jag kan också stanna sent på jobbet och lyssna på nån kvinna från novonordisk prata om hur det är att jobba som medical writer. Om någon annan känner sig sugen, eller Amon inte lockar.