Privateer Press Anniversary Sale

Warhammer 40k, Warzone och allting som rör krig med målade arméer.
Användarens profilbild
Harliqueen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Karl Gustav

Privateer Press Anniversary Sale

Inlägg av Harliqueen »

10 års jubileum för Privateer Press och de har ett par schyssta deals via sin online shop nu. Köper man en army bundle får man en battle box, tokens, templates och regelboken för Warmachines/Hordes samt en privateer press tape measure. Samt att det är gratis frakt world-wide. Så om någon är sugen på att komma igång med Warmachines/Hordes är det ett mycket bra tillfälle :)
Anniversary Sale!

In celebration of our ten-year anniversary, the Privateer Press’ online store will be hosting great deals on a selection of products from all our current game lines from now until the end of June. We’re kicking things off with some fantastic offers on our award-winning miniatures games WARMACHINE and HORDES.

Between now and June 20th, we’re offering WARMACHINE and HORDES Starter Bundles! Pick any battlegroup box set, the associated faction tokens, and a set of WARMACHINE or HORDES templates, and receive a free copy of WARMACHINE: Prime Mk II or HORDES: Primal Mk II as well as a free Privateer Press tape measure!

What’s more, we are offering free shipping worldwide on purchases of WARMACHINE and HORDES battlegroup box sets (but no other items), giving everyone a chance to get into these two great games wherever they live in the world.

But that's not all!

The celebration keeps on rolling with great deals on our action-packed kaiju battle miniatures game Monsterpocalypse, our full library of backstock No Quarter Magazine, and our family fun board games Grind and Scrappers. You can find all these fantastic deals right now on our online store today, but hurry. The Privateer Press 10th Anniversary Sale ends June 24th!
http://store.privateerpress.com/
Echunia
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Namn: Casimir Ehrenborg

Re: Privateer Press Anniversary Sale

Inlägg av Echunia »

jag som inte skulle köpa mer warmahordes på ett tag :(. Varför behövde du posta här där jag skulle se de?
Användarens profilbild
ArneB
Namn: Anders Holm
Kontakt:

Inlägg av ArneB »

Jag är lite sugen på monpoc alltså...
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
Användarens profilbild
Qvistus
Namn: Johan Qvist

Inlägg av Qvistus »

Jag ar ocksa sugen, jag vill ha en regelbok for att ersatta min piratkopia. Men frakten ar tyvarr inte helt gratis om man laser det finstilta.

Om nagon rakar fa en dubblett av sin regelbok i och med detta erbjudande sa koper jag garna loss den.
Användarens profilbild
Harliqueen
Namn: Karl Gustav

Inlägg av Harliqueen »

Qvistus skrev:Jag ar ocksa sugen, jag vill ha en regelbok for att ersatta min piratkopia. Men frakten ar tyvarr inte helt gratis om man laser det finstilta.

Om nagon rakar fa en dubblett av sin regelbok i och med detta erbjudande sa koper jag garna loss den.
Sneaky shit. Jag kommer beställa en Skorne bundle tror jag. Dollarn är löjligt låg just nu.
Skriv svar