Hej, jag är ny här ( har varit på DMF några gånger för ett par år sedan dock ), och jag behöver råd från någon som kan sina saker, så hit kom jag åter en gång.
Jag undrar om nån känner till nått ställe eller sida där man kan köpa gamla OOP Warhammer modeler?
Jag är ute efter några speciella modeler som inte finns på GW's sida längre, eftersom nya variationer av dem har kommit ut. Jag har redan kollat eBay men hittar dem inte, så tänkte om det kanske finns nån sida eller så man kan gå till?
Tack på förhand!
Fråga om gamla Warhammer modeler
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
Re: Fråga om gamla Warhammer modeler
Jag tror att ebay är det enda stället det finns på. Det närmaste jag kommit en sådan sida är en som visat sidor ur gamla citadellkataloger, men det var bara för att man skulle kunna se de gamla coola modellerna. Om någon har koll på en sådan sida tror jag att det är Bernard.
Förr hade gw kvar alla sina gamla figurer trots att de inte fanns på nätet och det gick att beställa om man skrev deras gamla nummer etc, men jag har svårt att tro att det är så idag.
Förr hade gw kvar alla sina gamla figurer trots att de inte fanns på nätet och det gick att beställa om man skrev deras gamla nummer etc, men jag har svårt att tro att det är så idag.
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Jo jag vet att GW hade mycket mer gamla "collectors" models och sånt förr, men nu har de nästan inga alls : /
Vet inte hur gamla de modeler jag behöver är, men kan inte vara för gamla.
Det är de gamla Horror's of Tzeentch modelerna, de som var före de nya av plast. Har senaste Daemons of Chaos boken och bilderna är av dem, inte de nya, så kan ju inte vara för länge sen de "uppdaterades" om man säger så.
Fick liksom idén att använda de gamla Horrors till att göra Blue Scribes, så att de står ut från de andra Horror modelerna jag har
Får väll bli att campa eBay tills jag hittar dem xD
Vet inte hur gamla de modeler jag behöver är, men kan inte vara för gamla.
Det är de gamla Horror's of Tzeentch modelerna, de som var före de nya av plast. Har senaste Daemons of Chaos boken och bilderna är av dem, inte de nya, så kan ju inte vara för länge sen de "uppdaterades" om man säger så.
Fick liksom idén att använda de gamla Horrors till att göra Blue Scribes, så att de står ut från de andra Horror modelerna jag har
Får väll bli att campa eBay tills jag hittar dem xD
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
lägg upp en tråd på svenska40k.se eller http://swfbr.ipbhost.com/
Någon där borde ha sådana och kanske vill sälja.
Någon där borde ha sådana och kanske vill sälja.
Maestro of the lol-orgel.
.
.
-
- Praefectus - Adjuntant
- Namn: Casimir Ehrenborg
http://chaosorc.com/
Dom säljer gamla och använda modeller. Så väll som allt vanligt också. Men ta en titt där.
Dom säljer gamla och använda modeller. Så väll som allt vanligt också. Men ta en titt där.