Det verkar som man ska posta i alla spelforum om planerade aktiviteter på lokalen.
Se här för mer info: http://forum.dmfonline.se/viewtopic.php ... 826#p47826
Nybörjarturnering i Infinity 21/10
- bladerunner_35
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Björn Söderström
- Kontakt:
Nybörjarturnering i Infinity 21/10
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
- ArneB
- Namn: Anders Holm
- Kontakt:
Re: Nybörjarturnering i Infinity 21/10
Det är mer om man planerar något som kan tänkas störa den vanliga aktiviteten, men det skadar inte att informera.
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
- bladerunner_35
- Namn: Björn Söderström
- Kontakt:
Re: Nybörjarturnering i Infinity 21/10
Fast det borde väl räcka med att skriva en tråd tycker jag. Eller är det bara jag som läser forumet genom nya inlägg?ArneB skrev:Det är mer om man planerar något som kan tänkas störa den vanliga aktiviteten, men det skadar inte att informera.
Men, men jag tar seden dit jag kommer...
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."