Nu i mellan dagarna tänker lite hormachine spelare våldgästa DMF under dom dagnar som syns ovan, för spelande utav vårat älskade spel.
Det kommer inte vara någon turnering(troligtvis om inte många kommer på samma dag)utan lirade i alla olika sorters format.
Så även folk som skulle vilja testa spelet kan komma
Även tänkt vara lite glöggdrikande och almänt gosande/skitsnack
Mer info finns och kommer på www.gotapair.se/forum kommer även delge lite info här...
So be ware
DMF Hormachine Madness 37/12-29/12
-
- Praefectus - Adjuntant
- Namn: Andreas Holm
DMF Hormachine Madness 37/12-29/12
Veni,Vidi,Rectum
- wyrmer
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Peter Werner
Re: DMF Hormachine Madness 37/12-29/12
Är 37/12 före eller efter jordens undergång enligt Mayas kalender?
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Var bara tillräckligt sluga den här gången att inte blockera rollspelsrummen för rollspelarna med era bord, för då tar jag med en såg.Warholm skrev:Nu i mellan dagarna tänker lite hormachine spelare våldgästa DMF under dom dagnar som syns ovan, för spelande utav vårat älskade spel.
Det kommer inte vara någon turnering(troligtvis om inte många kommer på samma dag)utan lirade i alla olika sorters format.
Mer info finns och kommer på http://www.gotapair.se/forum kommer även delge lite info här...
So be ware
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
- Arcturus
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Filip Danielsson
Seconded samt att jag synnar Ulverts såg och höjer med en motorsåg!Ulvert skrev:Var bara tillräckligt sluga den här gången att inte blockera rollspelsrummen för rollspelarna med era bord, för då tar jag med en såg.Warholm skrev:Nu i mellan dagarna tänker lite hormachine spelare våldgästa DMF under dom dagnar som syns ovan, för spelande utav vårat älskade spel.
Mer info finns och kommer på http://www.gotapair.se/forum kommer även delge lite info här...
So be ware
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
-
- Praefectus - Adjuntant
- Namn: Andreas Holm
//Solklart menar jag 27/12-29/12...jag litar inte på några jävla mayaindianer...
Och ni små fina rollspelare behöver nog inte oroa er...jag e ju snäll
Och ni små fina rollspelare behöver nog inte oroa er...jag e ju snäll
Veni,Vidi,Rectum
- bengtslaanesh
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Pär Nordlund