DMF på facebook!
DMF på facebook!
Nu finns DMF på facebook!
Likea, Sharea och se till att ingen undkommer den nya plågan!
Vi kommer att försöka hålla uppdaterade om vad som sker på lokalen. Och vem vet, kanske kommer nåt kul dyka upp ibland?
//Styrelsen
Likea, Sharea och se till att ingen undkommer den nya plågan!
Vi kommer att försöka hålla uppdaterade om vad som sker på lokalen. Och vem vet, kanske kommer nåt kul dyka upp ibland?
//Styrelsen
-
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Mats Wikström
Re: DMF på facebook!
Länk?
-
- Namn: Mats Wikström
Funkar utmärkt, tack!
- Xian
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Christian Henriksson
Likea och sharea. Suck.
/Språkpolisen
/Språkpolisen
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Gustav
- Namn: Gustav Weberup
Lajka och tjera!
"Dom serverar mutanter!!!" - Abel fån Schnitzel, lagvrängare extraordinaire
- lilljonas
- Namn: Jonas Svensson
Laika och tjära!
Nu är jag inget Facebookproffs, men skapade du den så att man kan lägga till fler personer som admin? Det vore ju smidigt om de som är ansvariga för någon aktivitet kan läggas in som admin så de kan lägga in events på sidan. Annars bör vi ha en social media-ansvarig som lägger in events m.m. på fejjan.
Nu är jag inget Facebookproffs, men skapade du den så att man kan lägga till fler personer som admin? Det vore ju smidigt om de som är ansvariga för någon aktivitet kan läggas in som admin så de kan lägga in events på sidan. Annars bör vi ha en social media-ansvarig som lägger in events m.m. på fejjan.
- Xian
FTFY.ArneB skrev:Låt språket avvecklas!
"Gilla" och "dela" är annars två väldigt passande svenska ord som jag härmed presenterar för dem som kanske inte kände till dem innan.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
Jag kan lägga till fler personer som admin, inga problem!
Jag tänkte skriva lite om veckans aktiviteter,men det vore onekligen bra om flera kunde bidra att hålla det aktivt.
Språket är mitt redskap, att utformas som jag vill! All makt åt Tengil, vår ordförande.
Jag tänkte skriva lite om veckans aktiviteter,men det vore onekligen bra om flera kunde bidra att hålla det aktivt.
Språket är mitt redskap, att utformas som jag vill! All makt åt Tengil, vår ordförande.
- Xian
Är det jag som är Katla då?