Spelare söker spelgrupp

Här kan du posta om du är Icke-Betalande medlem och om du har några frågor eller bara vill hälsa.
Användarens profilbild
Meena
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 16
Blev medlem: mån 18 feb 2013, 08:20
Namn: Jenny Bremberg

Spelare söker spelgrupp

Inlägg av Meena »

Hej!

Jag är en hyfsat trevlig och städad människa som i många år har spelat rollspel. Då många av mina vänner som jag har spelat med förr, har växt upp och blivit vuxna och anser sig inte längre ha tid till att leka, söker jag nu nya konstellationer att vidga mitt universum med.

Jag har spelat rollspel i många år. Friform, regelbundet, ångest, skratt, sci-fi, fantasy, förortsrealism. Det spelar inte mig någon större roll vad som spelas. Bara ATT det spelas. :)

Då jag har jobb och barn, kan det vara svårt för mig att träffas och spela en massa i veckorna. Men helgerna brukar för det mesta vara fria och obundna (och är de inte det så ser jag till att de blir det :wink: )

Önskar hitta en grupp med "mogna" individer som gillar att umgås, skratta lite och rollspela mycket!

Med ödmjukaste hälsningar

Jenny - Fast ni kan nog kalla mig Tant....
Användarens profilbild
ArneB
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1890
Blev medlem: mån 08 sep 2008, 21:25
Namn: Anders Holm
Ort: Köpenhamn
Kontakt:

Re: Spelare söker spelgrupp

Inlägg av ArneB »

Hej Jenny! Det är nog bättre om du gör en sån här efterlysning i rollspelsdelen av forumet, och ha tålamod för det är inte säkert att någon grupp har plats just nu. Hoppas du hittar någon!

/Anders
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
Användarens profilbild
Meena
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 16
Blev medlem: mån 18 feb 2013, 08:20
Namn: Jenny Bremberg

Re: Spelare söker spelgrupp

Inlägg av Meena »

Tack Anders!

Jag slängde in den här eftersom det var här det stod att icke-betalande skulle posta. :) Men visst! Jag kan lägga en blänkar där med. :D
Skriv svar