DMF:are till GFX?

Här kan du posta om du är Icke-Betalande medlem och om du har några frågor eller bara vill hälsa.
GastAnders

Inlägg av GastAnders »

Tjo boyos!

Anders från Gast här. Med ny Codex snart uppkörd där bak är det ju inte undra på att turneringssuget har infunnit sig...and Lo and behold, Giant Fanatic går av stapeln i oktober. Själv är jag anmäld, betald och hårt ansatt av omålade figurer. Troligtvis blir vi 2-3 från Gast som åker till Köpenhamn. Givetvis är halva nöjet att träffa folk, och då rankar väl ni Moroner man känner extremt högt på den listan.
Så, hur blir det? Chasper...Erik? Någon?


.....there´s beer(blinkande ollongul gubbe)

Råkk on!
//Anders
Användarens profilbild
pärus
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 405
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 10:57
Namn: Pär B

Inlägg av pärus »

haj anders! är det itne första helgen i oktober är jag klart intresserad?
GastAnders

Inlägg av GastAnders »

Fuck. Det är det...5-7 okt.
Användarens profilbild
Elrik
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4743
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 11:30
Namn: Erik Lindholm
Ort: Banjoland

Inlägg av Elrik »

jag är intresserad... ska undersöka min arbetslöshetskalender och se om jag kan få ihop en armé..
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
Användarens profilbild
Jocke Rapp
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 197
Blev medlem: ons 07 mar 2007, 16:13
Namn: Jocke Rapp
Ort: Göteborg
Kontakt:

Inlägg av Jocke Rapp »

Jag är anmäld och klar. Tydligt intresse finns också hos de båda herrarna Jeppa och Kasper.
Du kan få låna skitfula och dåliga arméer av mig om du vill Erik. ;)
GastAnders

Inlägg av GastAnders »

Satan...arr:et är lata och kör med den gamla Chaos codexen. När man äntligen kan göra en WE-lista som blir allt man inte kunde göra med den förut, de ynka 2 armépoängen till trots, tvingas man harva vidare med Blood Frenzy. Tråkpellar! Som anledning hänvisar de till att spelarna måste få tid att vänja sig och att det blir för jobbigt att göra om iasul-delen...pytt heller. Hur svårt är det att vänja sig vid en codex-for-dummies? Låt chaos fortfarande få två poäng, ta bort kosten för generiska smådemoner och låt stordemonen kosta två och låt Lash-powern kosta som ordnance. Klart. Iofs har jag kunnat leka med listor och spela med nya regler i två veckor, men vafan, hur många 40K spelare med tillgång till internet har inte det?

Kul att höra! Håller tummarna för att ni alla kommer iväg.
Användarens profilbild
mawno
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 496
Blev medlem: sön 18 mar 2007, 12:07
Namn: Emanuel Meramveliotakis

Re: DMF:are till GFX?

Inlägg av mawno »

Jag är sugen...
Sweet Krishna, shake that rupee maker!
Skriv svar