ÅRSMÖTE 2014: 9e FEBRUARI

Här postas information från Styrelsen, Trusten eller Webcrew som alla bör veta.
Zorg
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Inlägg: 803
Blev medlem: lör 06 aug 2011, 23:00
Namn: Joakim Sköldén

ÅRSMÖTE 2014: 9e FEBRUARI

Inlägg av Zorg »

Då var datumet för årets styrelsemöte spikat.

Den 9e Februari klockan 13.00

Mötet tar som vanligt plats i föreningens lokal på Stenmästarevägen 9A.

Som vanligt så är det viktigt för så många medlemmar som möjligt att vara med då viktiga frågor kommer att diskuteras. Ett mail kommer att skickas i helgen till alla medlemmar vars kontaktuppgifter vi har. Vi kommer även att posta detta på vår facebook sida.

Frågor på det?
Zorg
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Inlägg: 803
Blev medlem: lör 06 aug 2011, 23:00
Namn: Joakim Sköldén

Re: ÅRSMÖTE 2014: 9e FEBRUARI

Inlägg av Zorg »

Vi påminner även om våra stadgar angående årsmötet. Värt att notera kan vara
$16 Motioner till årsmötet skall vara inlämnade senast 3 dagar innan mötet.

Vi saknar även email adresser till en del medlemmar, skulle någon sitta på dessa så får ni gärna PMa mig dessa så de nås av informationen:
Ramik Soltanzadeh, Ruckika Nissanka, Patrik Greco, Jens Mattsson, Ylva Johansson, David Bozjak, Axel Alm, Rasmus Törnqvist, Henrik Oskarsson, Johan Alm, Niklas Björk, Thomas Jönsson, Jonatan Viklund, Carl Hulthe, Christian Vickle, Annika Hedqvist, Hugo Nordland, Hans Rasmusson, Jenny Bremberg, Andrés Brink Pinto.
Zorg
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Inlägg: 803
Blev medlem: lör 06 aug 2011, 23:00
Namn: Joakim Sköldén

Re: ÅRSMÖTE 2014: 9e FEBRUARI

Inlägg av Zorg »

Nu ska ett mail ha skickats till alla medlemmar vars email vi har.

Dubbelkolla gärna med era vänner att alla känner till när årsmötet är, och om ni har kontaktuppgifter till någon av de ovanstående så vill vi fortfarande skicka mail till dem.
Användarens profilbild
Zarei
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1183
Blev medlem: sön 24 feb 2008, 20:26
Namn: Jakob Strasser

Re: ÅRSMÖTE 2014: 9e FEBRUARI

Inlägg av Zarei »

Då jag tyvärr inte har möjlighet att närvara vid årsmötet kommer här min revisionsberättelse.

Jag har granskat räkenskaperna för 2013 och finner att resultatet -45095,25 stämmer med de existerande underlagen. Därför föreslår jag årsmötet att ge styrelsen ansvarsfrihet för 2013.

Jakob Strasser

Resultaträkning finns här https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... utput=html
Användarens profilbild
Stormharen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 118
Blev medlem: mån 11 jun 2007, 14:55
Namn: Paul Nair

Re: ÅRSMÖTE 2014: 9e FEBRUARI

Inlägg av Stormharen »

Hej,

Tyvärr har jag inte tid att närvara på årsmötet!!!

Dock så tycker jag att ni kan ta upp de två punkter som jag lagt fram......om ni vill!

1. Medlemsavgiften: Jag visade redan 2009 att om alla betalade så lite som 200kr var så hade vi fått 4000kr mer i kassan med tanke på åldersspridningen jämnfört med denna medlemsavgift som är baserad på ålder! Är inte detta ytterliggare ett bevis på hur korkad medlemsavgiften är???

2. Bemötande

Lycka till!

/Paul
Skriv svar