Kontaktuppgifter till LAN-förening?

Här finns snacket om de senaste spelen, och hur man spelar dem.
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1196
Blev medlem: lör 31 mar 2007, 12:08
Namn: Björn Söderström
Ort: Landskrona
Kontakt:

Kontaktuppgifter till LAN-förening?

Inlägg av bladerunner_35 »

Halloj

Genom jobbet har jag fått en förfrågan om jag har kontaktuppgifter till en LAN-förening i Lund. Eftersom jag vet att DMF har samarbetat med en sådan förening tänkte jag fråga om någon har kontaktuppgifter till dem (eller någon annan större LAN-förening).

Förfrågan kom från en förening i Landskrona som medverkar i organiserandet av ett stort LAN som ska flytta mellan olika städer i Skåne. Verkade vara någon slags kulturgrej.

Vänligen,
/björn
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
kombat
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Inlägg: 1601
Blev medlem: tis 27 feb 2007, 08:59
Namn: Johan Ljungström
Ort: Lund

Re: Kontaktuppgifter till LAN-förening?

Inlägg av kombat »

Basement-LAN heter föreningen som vi har kontakt med de är ganska stora. Casimir har kontaktuppgifter till dem om man inte kan googla fram det :)
“Wuz betta den one choppa? Two choppas! Two choppas is one more… is one times da… is lots more fun! Waaagh!”
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1196
Blev medlem: lör 31 mar 2007, 12:08
Namn: Björn Söderström
Ort: Landskrona
Kontakt:

Re: Kontaktuppgifter till LAN-förening?

Inlägg av bladerunner_35 »

Tack! Jag prövar google först och hör av mig om det inte funkar.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Skriv svar