Spelhelg Mars/April 2014

Här samlas information och inlägg som rör de olika spelhelger som DMF arrangerar.
Zorg
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Inlägg: 803
Blev medlem: lör 06 aug 2011, 23:00
Namn: Joakim Sköldén

Spelhelg Mars/April 2014

Inlägg av Zorg »

Dåså! Förra spelhelgen blev lyckad med cirkus 10-15 icke-medlemmar som besökte och hade roligt. Hur många av dessa som kommer att börja dyka upp på våra ordinarie spelträffar ska lämnas osagt, men det är väldigt bra att vi visar att vi finns!

Facebook var ett bra och billigt sätt att marknadsföra sig på, så nästa gång tycker jag vi kör på! Arbete som kan göras med det är att försöka hitta bra grupper och på andra sätt nå vår målgrupp på facebook.

Så under Mars eller April tycker jag vi absolut bör ha en till spelhelg! Så jag tänkte försöka planera in en helg om nåt tag, men innan dess kan ju folk fundera på om dom vill hålla i något.
kombat
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Inlägg: 1601
Blev medlem: tis 27 feb 2007, 08:59
Namn: Johan Ljungström
Ort: Lund

Re: Spelhelg Mars/April 2014

Inlägg av kombat »

Om det blir rätt helg kan jag tänka mig hålla en endagars pre-gothcon turnering i 40k

22-23/3, 29-30/3 eller 12-13/4 passar för mig
“Wuz betta den one choppa? Two choppas! Two choppas is one more… is one times da… is lots more fun! Waaagh!”
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
Zorg
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Inlägg: 803
Blev medlem: lör 06 aug 2011, 23:00
Namn: Joakim Sköldén

Re: Spelhelg Mars/April 2014

Inlägg av Zorg »

Hurg, det här har hamnat lite ur fokus för min del då jag har haft tentor och grejer. Sen har jag upptäckt att jag har ett fruktansvärt långt lov som börjar 11 April och slutar 5 Maj.

Jag föreslår att vi tar det hela i Maj, så har vi mer tid på oss. Uppslutningen till detta verkar ju inte vara den största än så länge iallafall.
Användarens profilbild
Epaminondas
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 49
Blev medlem: tis 24 feb 2009, 22:45
Namn: Fabian Danielsson

Re: Spelhelg Mars/April 2014

Inlägg av Epaminondas »

Jag kan tänka mig att hålla i något men kommer att vara ur landet ca 17 maj-27 maj.
Zorg
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Inlägg: 803
Blev medlem: lör 06 aug 2011, 23:00
Namn: Joakim Sköldén

Re: Spelhelg Mars/April 2014

Inlägg av Zorg »

Nu är det ju lokal flytt i Juni, så det är nog säkrast att fixa den flytten och se till att vi är hemmastadda där innan vi drar igång nåt större.

Då får vi se om vi vill ha nåt mindre och mysigt eller om man ska satsa lite större.
Skriv svar