Säljes: Tomb Kings och High Elfs

Warhammer 40k, Warzone och allting som rör krig med målade arméer.
Användarens profilbild
Elrik
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4743
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 11:30
Namn: Erik Lindholm
Ort: Banjoland

Säljes: Tomb Kings och High Elfs

Inlägg av Elrik »

Jag funderar på att sälja mina High Elves och Tomb Kings men skulle vilja kolla om det är någon/några som är intresserade innan jag börjar plocka fram alla figurer för att räkna. Kort kan jag säga att TK-armén är/var 2500 poäng i förra editionen. Jag har inte köpt eller målat något sen senaste editionen (och arméboken) kom så nöjet att måla de stora tuffa figurerna finns kvar.
HE-armén är betydligt större, uppåt 5000 skulle jag tro och samma sak gäller där när det kommer till "senaste figurer". Eventuellt skulle jag kunna tänka mig att dela den i två (det finns tillräckligt med enheter för att göra två vettiga arméer).
Båda arméerna är målade till tt-standard.

Är det någon som är intresserad?
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
Användarens profilbild
Ymir
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 42
Blev medlem: mån 31 mar 2014, 02:57
Namn: Ola Jentzsch

Re: Säljes: Tomb Kings och High Elfs

Inlägg av Ymir »

Jag är intresserad av att köpa primärt tomb scorpions, ushabtis och carrions, dvs metallmodeller, som jag lätt kan ta bort färgen ifrån och måla om. Jag är dock inte intresserad av gamla Tomb Guard-modeller eller karaktärsmodeller. Jag är generellt inte intresserad av plastisar, om det inte rör sig om några av de nya modellerna, eller priset är väldigt bra - för ett vrakpris kan jag tänka mig att köpa chariots tex. Så beroende om du är okej med att sälja delar av din TK-armé men inte hela så tittar jag gärna på vad du har.
Echunia
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Inlägg: 851
Blev medlem: fre 19 mar 2010, 16:50
Namn: Casimir Ehrenborg

Re: Säljes: Tomb Kings och High Elfs

Inlägg av Echunia »

Jag skulle nog också vara intresserad av det ovannämda, men även horsemen och karaktärer + gamla TG, så det är nog värt att du rotar igenom dina TKs ;-)
Användarens profilbild
Elrik
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4743
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 11:30
Namn: Erik Lindholm
Ort: Banjoland

Re: Säljes: Tomb Kings och High Elfs

Inlägg av Elrik »

Om någon är intresserad så ligger hela High elves-listan alla figurer uppe till försäljning på swfbr: http://swfbr.ipbhost.com/index.php?showtopic=7435
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
Användarens profilbild
Elrik
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4743
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 11:30
Namn: Erik Lindholm
Ort: Banjoland

Re: Säljes: Tomb Kings och High Elfs

Inlägg av Elrik »

Nu finns även en lång lista med alla Tomb Kings: http://swfbr.ipbhost.com/index.php?showtopic=7511
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
Skriv svar