Strömlinjeformning

Lämna gärna tips eller feedback på hur sidan eller forumet kan utvecklas, men försök undvika diskutera tipsen här.
Användarens profilbild
Godeye
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1896
Blev medlem: sön 11 mar 2007, 17:27
Namn: Martin
Ort: Lund

Strömlinjeformning

Inlägg av Godeye »

Personligen menar jag att en tydligare distiktion skulle göras mellan det som är officiell information om verksamheten/föreningen och övriga inlägg på forumet. Det finns angivet idag men är kanske inte så tydligt. Detta kan betyda att en tråd om en spelhelg inte ska behöva lika många klick för att komma fram till som en tråd om jogging.

Jag anser också att trådar av typen: "jag söker spelgrupp" bör göras mer tydliga och koncisa. Man skulle kunna tänka sig ett presentationsfält där den sökande spelaren presenterar sig och vad den vill lira...

De trådar som är interna, t.ex. styrelsens, grågarmarnas kan läggas separata och bör inte poppa upp högst upp när man går in under relevant sida, som idag.

Jag anser också att någon form av officiellt jox: typ presentationer, som vi talat om i tid och otid, av prominenta medlemmar bör göras.

Jag anser också att alla "skitsnacks"-trådar ska vara stängda för icke-medlemmar, dvs. ej kunna ens läsas av dem som inte betalat medlemsavgift. Trådar om spel etc. kan vara öppna.

Jag anser också att personer som kommer med förbättringsförslag ska ignoreras i största möjligaste mån (åtminstone deras förslag) för vi har ett mkt bra forum som det är... Éloge 7!
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
Användarens profilbild
Mordlust
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 2157
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 08:59
Namn: Bernard Christiansson

Re: Strömlinjeformning

Inlägg av Mordlust »

Jag håller med om att det kan vara svårt att se vad som är vad på forumet. Jag använder mig förvisso mycket av "visa nya inlägg ", vilket kanske inte gör det hela enklare.
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
Skriv svar