Det är aslätt att vinna mot Jeppa.
Allt man behöver göra är att aldrig misslyckas med tärningsslag.
Jag gjorde TD genom att dodga loss och plocka upp bollen i regn i en fientlig TC, GFIa två rutor och göra en long pass som mottogs i regn i en fientlig TZ och krävde en dodge och en GFI för att nå in i TD zonen.
Lätt som en plätt
Spamming my way towards "Studerande bugbear"! Eller vad nu nästa steg är...
Fan vad du är kass jeppa som inte kunde stoppa det... Fast jeppas oduglighet är ju vida känd. Jag minns en gobbo som skulle springa förbi en dark elf QB... splatt!
Maestro of the lol-orgel. . Den inre röven. /Poesi by Ilg
Nej inte det. Ett gäng dodgar, 2 GFI, plocka bollen i tacklezone, passa long bomb i samma tacklezone och fånga i tacklezone. Sen dodga igen och 2 GFI. Detta var med orker alltså så massor med riktigt höga slag.
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
Äsch det är väl ingenting man kommer ju ihåg vad man gjorde mot Johan Bengtsson. Gå in och boxa ner en cagead Griff Oberwald (2 tärningar mot sig Griff har Block och dodge jag hade inte tackle) få bollen att studsa rätt vilket va 3 resultat på 8 sen gå in plocka upp bollen i 2 Tacklezones dodga ut springa så långt man kan +2 going for it och kasta en long bomb till killen som dodgat tre gånger tidigare och placerat sig snyggt end zone
“Wuz betta den one choppa? Two choppas! Two choppas is one more… is one times da… is lots more fun! Waaagh!”
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
Om du masar dig över till den andra tråden och uttalar dig lite om dina regel preferenser istället för att sitta här och dryga så lovar jag att omedelbart gå och göra lite nytta
Spamming my way towards "Studerande bugbear"! Eller vad nu nästa steg är...