Skulle man kunna göra det tydligare om det är i någon av trådarna i huvudforumet eller i underkategorierna (tex evermoor) som det kommit nya inlägg?
Fan vad lat man känner sig när man frågar en sån sak...
"olästa inlägg"-markeringarna
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
"olästa inlägg"-markeringarna
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
- Ichabod
- Primiscrinius - Huvudadministrator
- Namn: Ichabod Svensson
- Kontakt:
Re: "olästa inlägg"-markeringarna
Inte på något lätt sätt som det ser ut nu, men jag ska se hur det blir när jag får tid att fixa grafiken.
Hjälp till med utvecklingen av hemsidan på tips för dmfonline.se!
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
det är väl egentligen ingen större brådska.. tror att axel undrade något om man kunde välja bort den typen av inlägg när man väljer "visa nya inlägg".
Maestro of the lol-orgel.
.
.
- Sadjev
- Namn: Axel Fagerstedt
Det är verkligen inget viktigt. Mest en sak som kunde vara smidig om du känner att du har tid att bränna Ichabod.
Jag tänkte typ att man kunde ha en inställning i sin profil som gör att vissa subforum filtreras bort när sökningen efter nya inlägg görs. Antar att det är en vanlig query som driver nya inlägg sidan så då borde det vara relativt enkelt att trycka in lite I=subforumA.
Jag tänkte typ att man kunde ha en inställning i sin profil som gör att vissa subforum filtreras bort när sökningen efter nya inlägg görs. Antar att det är en vanlig query som driver nya inlägg sidan så då borde det vara relativt enkelt att trycka in lite I=subforumA.
Spamming my way towards "Studerande bugbear"! Eller vad nu nästa steg är...