Jag och en hög kompisar undrar om det går att låna någon lokal till en halloweenfest på den 31?
Jag har inte riktigt koll på hur det var med utlånande av lokaler till sådana saker i DMF, men är det möjligt?
Vi, kan jag lägga till, är en ganska ofarlig grupp för fester skulle jag tro i med att ingen dricker speciellt mycket alkohol, och vi inte för tillfället har några planer på att servera det.
Halloween fest?
- Godeye
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Martin
Re: Halloween fest?
Hmmm... det är tre dagar till Hallowen... Lite bättre framförhållning kanske krävs om man ska låna lokalen. Vår lokal är upptagen nu på onsdag av rollspelande och pokerspelande. VIll du ha pengar och fixa en fest eller vad? Vill du att DMF sponsrar festen? Snacka med Elrik eller Ilg.
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
men tänka fritt är större
Anade det. Vi råkade ut för att den planerade lokalen blev bokad innan vi hann fixa det, så det blev lite kris. Vi får försöka hitta något annat ställe att ha festen antar jag.
- Abdul Alhazred
- Namn: Anders Ilg
ett gäng 16:åringar som är tillräckligt nevrotiska och sen är nog pokerspelarna med på att flytta sitt spel
Egna framgångar är uppmuntrande, men andras misslyckande är inte heller att förakta
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Lokalen lånas inte ut till privata fester...
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Folkparkens lokal brukar gå att hyra för en rimlig slant med kort varsel, kolla med dem. Folkparken på väster.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."