En klistrad (?) tråd där man söker motstånd för Warhammer 40,000.
Jag vill gärna spela 1500p antingen idag eller imorgon. Alternativt på onsdag, efter 19.
Nån som är sugen?
40k Spelare-sökes-tråd
- Jocke Rapp
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Jocke Rapp
- Kontakt:
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Re: 40k Spelare-sökes-tråd
Jag skulle kunna tänka mig att lira på onsdag kväll kl 23:57 när jag kommer från jobbet..?
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
- Jocke Rapp
- Kontakt:
Nja, det är nog en aningens för sent för mig. =) Ska frivilligarbeta i Malmö på onsdag och torsdag.
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Frivillig? Det var det värsta jag hört.
Fredag gör jag inte jättemycket på om någon vill lira, men då kanske ni redan åkt till bsk?
Fredag gör jag inte jättemycket på om någon vill lira, men då kanske ni redan åkt till bsk?
Maestro of the lol-orgel.
.
.
Man kanske skulle slå två flugor i en smäll, att hitta till dmf och att ta en liten repitetion innan bsk.
imorn är det tyvärr kört men onsdag skulle kunna funka. Jag måste bara måla klart först!
imorn är det tyvärr kört men onsdag skulle kunna funka. Jag måste bara måla klart först!
- Jocke Rapp
- Kontakt:
Jag spelar gärna på onsdag kväll efter 19, Arvid. Om du tror att du hinner (och hittar) så kan du ju meddela, så bokar jag in det i min kalender (stor risk att jag har en sån).
Jo men visst, det funkar fint för mig. Har snart dippat klart....
19 imorgon, ska vi säga det?
19 imorgon, ska vi säga det?
- Jocke Rapp
- Kontakt:
Vi kan säga 19.30 så får jag en sportslig chans att hinna tillbaka från Malmö också.
Tänk på att det kommer sitta ett gäng sluskar till pokerspelare och spela från 19 och framåt. Det är bara att blunda, hitta ditt happy-place och ignorera dom.
Tänk på att det kommer sitta ett gäng sluskar till pokerspelare och spela från 19 och framåt. Det är bara att blunda, hitta ditt happy-place och ignorera dom.
19.3 0 funkar alldeles utmärkt.
Pokerspelare ja, finns det nåt värre. Spelade senast i fredags... tror jag överlever faktiskt.
Och förresten, har lyckats lämna tärningarna hemma upptäckte jag nu. Men det borde väl finnas på en spelförening antar jag....
Pokerspelare ja, finns det nåt värre. Spelade senast i fredags... tror jag överlever faktiskt.
Och förresten, har lyckats lämna tärningarna hemma upptäckte jag nu. Men det borde väl finnas på en spelförening antar jag....