party
- tima
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Dagny Petrussen
party
nú er komið að þvi kæru vinir minir. ykkur er öllum boðið i bjór-drykkjar-veislu heima hjá Pär Bengtsson á laurardagin 26 januar.
Við, Pelli og ég reiknum með að teitið byrjar kringum 20.00 og i guðanna bænum takið med ykkur nesti och fin-skónna. Og það er bara ansi liklegt að við munum halda áfram veisluni í kjallaranum á Wermland þegar ibúðareigandinn er búin að fá alveg nog av okkur.
sjáums heil og kát
Við, Pelli og ég reiknum með að teitið byrjar kringum 20.00 og i guðanna bænum takið med ykkur nesti och fin-skónna. Og það er bara ansi liklegt að við munum halda áfram veisluni í kjallaranum á Wermland þegar ibúðareigandinn er búin að fá alveg nog av okkur.
sjáums heil og kát
I am telepathic. I can sense your bullshit a mile away.
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Re: party
jag kommer gärna. orkar inte hämta mitt lexikon för att svara på isländska. tror att jag begrep det mesta faktiskt..
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
- Ichabod
- Primiscrinius - Huvudadministrator
- Namn: Ichabod Svensson
- Kontakt:
Moderator: Flyttat till rätt kategori.
Hjälp till med utvecklingen av hemsidan på tips för dmfonline.se!
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
- Arcturus
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Filip Danielsson
och för oss som inte pratar eller förstår ett jota av isländska annat än möjligtvis namn och datum då de torde vara samma?
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
- Abdul Alhazred
- Namn: Anders Ilg
det betyder att kniven är tung (visste du inte det?)
Egna framgångar är uppmuntrande, men andras misslyckande är inte heller att förakta
- Arcturus
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Filip Danielsson
Lite för länge sen jag såg korpen flyger....
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence
- Elrik
Daff kanske skrev på isländska för att du inte skulle fatta det..? Som en överraskning
Fast jag tror minsann att hon glömde böja ditt namn
Fast jag tror minsann att hon glömde böja ditt namn
.
.
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
Nu är blabla mina kära vänner bla öl, fylla, wrestling bla hemma hos Pär Bengtsson på lördag 26 januari.
Daffy, Pelle och en massa annat patrask bla kring 20.00, bla, bla dresscode, finskor, blablabla fylleslag bla källarn på Wermlands om man vill.
Ungefär så...
Vi smygstartar på DMF och sen beger vi oss hem till Pärusen så snart han kommer loss eller han/Johan/annan har gett oss nyckeln...
Öl och fint pynt utlovas...
Välkomna!
Daffy, Pelle och en massa annat patrask bla kring 20.00, bla, bla dresscode, finskor, blablabla fylleslag bla källarn på Wermlands om man vill.
Ungefär så...
Vi smygstartar på DMF och sen beger vi oss hem till Pärusen så snart han kommer loss eller han/Johan/annan har gett oss nyckeln...
Öl och fint pynt utlovas...
Välkomna!
våga fråga?
- Pedersen
- Namn: Magnus Pedersen
- Kontakt:
Måste man har finskor? Funkar det inte med danskor? eller engelskor, eller .....?bengtslaanesh skrev:dresscode, finskor, blablabla fylleslag
Kan tyvärr inte komma. Ha så kul och bli fulla som fan!
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
- Abdul Alhazred
- Namn: Anders Ilg
Med tanke på vad du sagt om danskor är det nog bättre med finskorPedersen skrev:Måste man har finskor? Funkar det inte med danskor? eller engelskor, eller .....?bengtslaanesh skrev:dresscode, finskor, blablabla fylleslag
Kan tyvärr inte komma. Ha så kul och bli fulla som fan!
Egna framgångar är uppmuntrande, men andras misslyckande är inte heller att förakta
dmf -> källaren låter som ett bra alternativ, då kanske jag också kommer!
jag har tyvärr inte riktigt tid att ha folk hos mig de närmsta två veckorna, dessutom har jag sedan förra dmf-tillslaget bara 3 fungerande stolar
jag har tyvärr inte riktigt tid att ha folk hos mig de närmsta två veckorna, dessutom har jag sedan förra dmf-tillslaget bara 3 fungerande stolar
- Elrik
lol.pärus skrev: dessutom har jag sedan förra dmf-tillslaget bara 3 fungerande stolar
Trusten säger: Nej, det är inte tillåtet att dricka alkohol på lokalen på lördag Pelle.
.
.
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
Varför är det aldrig någon som är sugen på fest när jag är det...
Och vem släpper in mig på lokalen på lördag?
våga fråga?