Jag är sugen på att vara med i en liga men jag är bortrest till den 23/4
"Well I woke up Sunday morning, With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert."
Orklaget känns bara broken alternativt trist. Lineorks suger balle, men ett humanlag tex har ju inte en chans mot jeppas orker. Men det är trist med ett lag där man kan börja med endast position-players.
Maestro of the lol-orgel. . Den inre röven. /Poesi by Ilg
i spy with my little eye av 7 och av 8... orker är så rysligt mycket hårdare... men vi tänker väldigt olika. jag tycker det är kul när såttiga hobgobbos passar long bombs, dodgar och gör tds. klumpen och "bash-spel" är så sjukt trist.
Maestro of the lol-orgel. . Den inre röven. /Poesi by Ilg
Jeppa, det går bra att spela med mitt lag om du vill. Det räcker med att jag ser en BB-plan för att jag ska återuppleva den ångest jag kände sist jag spelade. Jag har emellertid fått lust att måla om laget i rätt färger, så du får gärna lägga figurerna så jag kommer åt dem.
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
Herr B skrev:Olofsson skrev något om att han tänkte starta en liga, kolla med honom.
Jag har planer, men det är på något lite mer "seriösare", en liga och en cup per sesong, med åtta spelare i ligan, obegränsat i cuppen. Och en slags farmarliga med fritt spel för de som inte klarar av att spela en gång i veckan. Tanken är att ha ganske få matcher per sesong.
Men jag vill ha en liga där folk sköter statistiken ordentligt. Press ska inte vara obligatoriskt (sådant biter inte på moroner), men ska belönas med att man får pengar till sitt lag för de som orkar.
Hur ser intresset ut för en sådan liga? (Inget säger att den måste börja snart, eller att man inte kan spela en annan liga för den här).
"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
Ska du köra ditt necro team då Magnus? jag är lite sugen på att köra ett sånt lag, det verkar lagom kul på alla vis. Speciellt då varulven har fått regenerate nu så han överlever. Enda problemet är att varulvsmodellen är så jävla ful.
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
Herr B skrev:Ska du köra ditt necro team då Magnus?
Det var tanken ... jag gillar ju skavens (min själs och kroppsfränder), men jag har aldrig spelat Necro någon gång. Jag minns att jag började tröttna på att få mina råttor misshandlade, så jag ville testa något annorlunda.
"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
Jo AV7 är ångest. Jag tror nevo kan vara riktigt skoj. Varulven är ett riktigt monster till spelare, frenzy och claw, ge honom block/dodge så kan han göra allt.
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."